(lidt akut) problem - help me!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Vidunderligeunger

Maja_4000 skriver:

Er du sikker på , at hun vil sidde i den ? :b Jeg synes det har krævet en del tilvænning med Caroline nemlig

ja det tror jeg bestemt.. hun har villet sidde i vores babybjørn, men den er hun for stor til nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Maja_4000

MAJ*MOR skriver:

ja det tror jeg bestemt.. hun har villet sidde i vores babybjørn, men den er hun for stor til nu.

Nårh .. Okay :b Det var bare hvis hun aldrig havde prøvet

Anmeld

9. juni 2011

mth1987

Jeg har en cybex til salg. Vores datter på 1 år kan stadig være i den. Sælges dog lidt dyrere. Men er villig til at gå ned til de 500 hvis du stadig har behov

Anmeld

9. juni 2011

LISBETH:-)

MAJ*MOR skriver:

næsten.. venter svar.. har du da en?

Ja den mest fantastiske af dem alle. En babyhawk mei tai - du kan købe den for 450 inkl porto den er sort med lidt lilla kan sende et foto hvis det har interesse.

Den kan bruges op til 20 kg

Anmeld

9. juni 2011

Pingu

9. juni 2011

Mumto3

Jeg har IDAG haft min datter på 3 år i  min Manduca, som er en bærersele. Jeg bærer hende kun på ryggen nu hvor hun er blevet så stor.

Du må godt låne min hvis du betaler porto frem og tilbage.

-og så skla jeg lige have nogle datoer, så jeg er sikker på det ikke kollidere med vores egen ferie

Anmeld

9. juni 2011

Vidunderligeunger

lisbeth2910 skriver:

Ja den mest fantastiske af dem alle. En babyhawk mei tai - du kan købe den for 450 inkl porto den er sort med lidt lilla kan sende et foto hvis det har interesse.

Den kan bruges op til 20 kg

det var da et godt tilbud, jeg er bare bange for vi aldrig får den brugt igen, og jesper var ved at besvime over de 450, hehe.. må lige tæbke over det og høre om vi kan leje den anden der ellera tusind tak

Anmeld

9. juni 2011

L-Mortil3

MAJ*MOR skriver:

Hej de Damer

D. 29. denne måned, går turen mod Nordnorge (Kjøllefjord), op og besøge min far i 8 dage. Vi skal afsted, min kæreste, Alberte et år og mig.. MEN min far siger vi skal tage en bæresele med til frøkenen, da vi ikke kan komme rundt med barnevognen alle steder på vores udflugter.. 

jeg har en babybjørn, men den er hun aaaalt for stor til (vejer ca. 11 kg måler 78 vil jeg tro). Er der muligvis en herinde der vil sælge en bæresele, som et barn på et år kan bruge, eller leje en ud de otte dage?? Vi kommer nok ikke til at bruge den igen, så det skal ikke være over 500 ved salg..

Håber en kan hjælpe - knus mitzie

Du låner bare min vikle med hjem Så er i godt gående in no time! Prøv den i morgen

Anmeld

9. juni 2011

dorthemus

Mumto3 skriver:

Jeg har IDAG haft min datter på 3 år i  min Manduca, som er en bærersele. Jeg bærer hende kun på ryggen nu hvor hun er blevet så stor.

-og så skla jeg lige have nogle datoer, så jeg er sikker på det ikke kollidere med vores egen ferie

Jeg bærer også Runa udlukkende på ryggen nu  er så øvet, at jeg bare klasker ungen om på ryggen, giver slip på hende og hiver stropperne op...er helt stolt over mig selv at jeg tør

TAK fordi du overbeviste mig om at beholde den...ELSKER DEN!!!!!!

Anmeld

9. juni 2011

Vidunderligeunger

Mumto3 skriver:

hm.. det vil jeg gerne have at falde tilbage på, hvis jeg nu ikke finder ud af andet,, mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.