(lidt akut) problem - help me!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.311 visninger
26 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

Vidunderligeunger

Hej de Damer

D. 29. denne måned, går turen mod Nordnorge (Kjøllefjord), op og besøge min far i 8 dage. Vi skal afsted, min kæreste, Alberte et år og mig.. MEN min far siger vi skal tage en bæresele med til frøkenen, da vi ikke kan komme rundt med barnevognen alle steder på vores udflugter.. 

jeg har en babybjørn, men den er hun aaaalt for stor til (vejer ca. 11 kg måler 78 vil jeg tro). Er der muligvis en herinde der vil sælge en bæresele, som et barn på et år kan bruge, eller leje en ud de otte dage?? Vi kommer nok ikke til at bruge den igen, så det skal ikke være over 500 ved salg..

Håber en kan hjælpe - knus mitzie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

Rikke, Liam & Linus

Kig på slyngebarn.dk

Anmeld

3. juni 2011

Vidunderligeunger

Rikke&Liam skriver:

Kig på slyngebarn.dk

tak.. men det var desværre ikke aktuelt.

Anmeld

3. juni 2011

funklestjernmoren

Hej,

nu siger jeg jo "Ergobaby" igen og igen.

Men til din 1årig pige synes jeg næsten du skulle kigge på "Deuter Kids Comfort III". Men til kun 8 dage sikkert for dyrt.

Hvor bor du hende? Måske kunne du låne vores.

Vh Katharina

Anmeld

4. juni 2011

Vidunderligeunger

funklestjernmoren skriver:

Hej,

nu siger jeg jo "Ergobaby" igen og igen.

Men til din 1årig pige synes jeg næsten du skulle kigge på "Deuter Kids Comfort III". Men til kun 8 dage sikkert for dyrt.

Hvor bor du hende? Måske kunne du låne vores.

Vh Katharina

haha jeg bor i 6950!! RINGKØBING og vil MEGET gerne leje jeres de otte dage der... hvad skal I ha for det??

Anmeld

4. juni 2011

funklestjernmoren

Hehe - det er altså sjovt!

Vil lige spørge min svigerinde at ikke hun har brug for den når de tage på ferie men tror hendes søn er heller ikke vokset ud af Ergobabyen.

Ih - og hvad tage man så som udlejningsgebyr? Ingen anelse - lover du bare at behandle den fint for jeg kan får den tilbage lige som den er nu.

Vh Katharina

Anmeld

9. juni 2011

LISBETH:-)

Har du fundet en?

Anmeld

9. juni 2011

Maja_4000

Er du sikker på , at hun vil sidde i den ? :b Jeg synes det har krævet en del tilvænning med Caroline nemlig

Anmeld

9. juni 2011

Vidunderligeunger

funklestjernmoren skriver:

Hehe - det er altså sjovt!

Vil lige spørge min svigerinde at ikke hun har brug for den når de tage på ferie men tror hendes søn er heller ikke vokset ud af Ergobabyen.

Ih - og hvad tage man så som udlejningsgebyr? Ingen anelse - lover du bare at behandle den fint for jeg kan får den tilbage lige som den er nu.

Vh Katharina

hvornår finder du ud af om hende svigerinden skal bruge den?? for ellers vil jeg nemlig lede videre... der er jo kun en 3 ugers tid til

Anmeld

9. juni 2011

Vidunderligeunger

lisbeth2910 skriver:

Har du fundet en?

næsten.. venter svar.. har du da en?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.