Hvor ville I rejse hen til vinter???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

modesty

Hvis I vil være sikre på sommervejr i februar, bliver I nødt til at tage til troperne. De kanariske øer, Egypten, Marokko o.s.v. kan godt være dejligt på det tidspunkt, men I kan også risikere gråvejr og regn. Jeg ville HELT klart vælge Thailand. Det er billigt, de elsker børn, infrastrukturen er god, maden er lækker, o.s.v...

M.h.t. flyveturen, tja. Det kan I jo ikke vide før I sidder i flyveren ;-) Men folk anbefaler generelt at man tager natfly med små børn, da man så kan være heldig at de sover det meste af vejen. Min veninde rejste til Kina med sin dreng på halvandet år i natfly og han sov igennem alle 10 timer :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

misslea

MorTilJanuar skriver:

Vi var 3 uger på Bali i vinters  

Det kan KUN anbefales, det var så fantastisk...

Uuhh ja - Bali er skøøøøn!! Vi har været der på Bryllupsrejse!!! Men det er jo stadig en lang flyvetur... og jeg er lidt i tvivl om min lille turbo-kravlenisse er sjov at have med i en flyver så langt???

Anmeld

21. juni 2011

misslea

modesty skriver:

Hvis I vil være sikre på sommervejr i februar, bliver I nødt til at tage til troperne. De kanariske øer, Egypten, Marokko o.s.v. kan godt være dejligt på det tidspunkt, men I kan også risikere gråvejr og regn. Jeg ville HELT klart vælge Thailand. Det er billigt, de elsker børn, infrastrukturen er god, maden er lækker, o.s.v...

M.h.t. flyveturen, tja. Det kan I jo ikke vide før I sidder i flyveren ;-) Men folk anbefaler generelt at man tager natfly med små børn, da man så kan være heldig at de sover det meste af vejen. Min veninde rejste til Kina med sin dreng på halvandet år i natfly og han sov igennem alle 10 timer :-)

Nårh ja - det er da rigtigt!!! Det ville da være smart, hvis ungen ku sove det meste af turen... perfekt timing... heheh ;-)

Men jeg må indrømme, at jeg også er lidt bange for, om min datter får ondt i ørerne... uuhh der er mange bekymringer... hahah

Anmeld

21. juni 2011

misslea

Lauritz skriver:

Uanset hvor i skal hen så vil jeg gerne med, jeg fylder ikke meget og kan sagtens være i en jumbo kuffert!

HAHAH hvor er du sød Lise

Mon vi så ikke ku få plads til skønne Lauritz også, så Wilma har én at lege med???  Det ville jo være heeeeeeelt perfekt... hihi

Anmeld

21. juni 2011

L.J.L

misslea skriver:

HAHAH hvor er du sød Lise

Mon vi så ikke ku få plads til skønne Lauritz også, så Wilma har én at lege med???  Det ville jo være heeeeeeelt perfekt... hihi

Joooo da det er så en aftale! Åhh jeg trænger til lidt varme himmelstrøg og hyggelige sommernætter med gåture langs vandet.... Har ikke været sydpå siden 2002

Anmeld

21. juni 2011

Mor til Ella

misslea skriver:

Nej præcis...

Tænkte bare, at det kunne være, der var nogle herinde, der kunne anbefale andre steder, hvor der måske ikke er helt så lang rejsetid...

Vi rejser til Dansk vestindien i nov, har ikke været der før, men glæder mig meget

Håber i finder det rigtige.

Anmeld

21. juni 2011

bullerbassen

misslea skriver:

Hello ladies!!!

Min mand og jeg tænker lidt, at vi vil tage på ferie (feb 2012) med vores datter, som til den tid er 1 år og 4 mdr!

Vi overvejer Thailand, da vi har været der før, men jeg er lidt bekymret for den meget lange rejsetid!!??

Hvor ville I anbefale at tage hen???

Der skal være sommer og sol og børnevenligt!!!!

Kom endelig med jeres anbefalinger og erfaringer!!!

Kan desværre ikke anbefale nogle lækre steder , da vi ikke er så berejst

Men vil da lige dele denne side

http://www.trendsales.dk/listings/sam-roi-yod-hua-hin-luksusbolig-i-thailand/21765302?forum=903&road=my_items

Det ser super lækker ud - og til kun 1450 om ugen

Anmeld

22. juni 2011

Sofia

Vi skal til Florida i slutningen af november hvor Alfred er 8 måneder. Jeg synes det er et godt rejsemål, da USA er meget børnevenligt, man skal ikke have vaccinationer, mad, hygiejne osv er i top og så er der jo sol og sommer i Florida! Det tager 9 timer at flyve der over, hvilket jo også er en tre timer mindre end til Bangkok.

Anmeld

22. juni 2011

kamtok

misslea skriver:

Hello ladies!!!

Min mand og jeg tænker lidt, at vi vil tage på ferie (feb 2012) med vores datter, som til den tid er 1 år og 4 mdr!

Vi overvejer Thailand, da vi har været der før, men jeg er lidt bekymret for den meget lange rejsetid!!??

Hvor ville I anbefale at tage hen???

Der skal være sommer og sol og børnevenligt!!!!

Kom endelig med jeres anbefalinger og erfaringer!!!

Hvad med en tur til Egypten? - Der er varmt, børnevenligt og så tager det "kun" omkring 5 timer at flyve derned, og der er kun 1 times tidsforskel, så man slipper for at skulle døje med jetlag..

Anmeld

22. juni 2011

MLT

Vi overvejer at tage til Thailand og holde jul - til den tid er Emma 10 måneder. Vi er blevet anbefalet et sted der henne, som vi bliver nød til at tage til, men jeg kan bare ikke huske, hvad det hedder .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.