Hvor ville I rejse hen til vinter???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.266 visninger
40 svar
0 synes godt om
3. juni 2011

misslea

Hello ladies!!!

Min mand og jeg tænker lidt, at vi vil tage på ferie (feb 2012) med vores datter, som til den tid er 1 år og 4 mdr!

Vi overvejer Thailand, da vi har været der før, men jeg er lidt bekymret for den meget lange rejsetid!!??

Hvor ville I anbefale at tage hen???

Der skal være sommer og sol og børnevenligt!!!!

Kom endelig med jeres anbefalinger og erfaringer!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

2babygirls

misslea skriver:

Hello ladies!!!

Min mand og jeg tænker lidt, at vi vil tage på ferie (feb 2012) med vores datter, som til den tid er 1 år og 4 mdr!

Vi overvejer Thailand, da vi har været der før, men jeg er lidt bekymret for den meget lange rejsetid!!??

Min chef rejste til USA med hans 4 mdr gamle datter, og så boede de (hele familien) derovre i 4 mdr, så tror ikke den lange rejse blir noget problem, andet end at hun skal underholdes noget mere.

Anmeld

3. juni 2011

misslea

Tina&Martin skriver:

Min chef rejste til USA med hans 4 mdr gamle datter, og så boede de (hele familien) derovre i 4 mdr, så tror ikke den lange rejse blir noget problem, andet end at hun skal underholdes noget mere.

Ja - det har du selvfølgelig ret i! Men jeg vil nu også mene, at det havde været lettere at rejse med Wilma da hun var 4 mdr. fremfor når hun er over 1 år!! Dengang sov hun jo meget mere, og ellers sad hun på vores skød osv!!

Nu er der jo fuld knald på... og jeg tvivler på, at hun vil gide at sidde stille så længe.. heheh!!! Men vi vil rigtig gerne afsted, så måske vi bare skal tage chancen...

Anmeld

3. juni 2011

2babygirls

misslea skriver:

Ja - det har du selvfølgelig ret i! Men jeg vil nu også mene, at det havde været lettere at rejse med Wilma da hun var 4 mdr. fremfor når hun er over 1 år!! Dengang sov hun jo meget mere, og ellers sad hun på vores skød osv!!

Nu er der jo fuld knald på... og jeg tvivler på, at hun vil gide at sidde stille så længe.. heheh!!! Men vi vil rigtig gerne afsted, så måske vi bare skal tage chancen...

Ja, man bliver i hvert fald ikke klogere af ikke at prøve Men hun skal da helt sikkert nok nå at blive træt at den tur og skulle blive et sted og lege.

Anmeld

3. juni 2011

misslea

Tina&Martin skriver:

Ja, man bliver i hvert fald ikke klogere af ikke at prøve Men hun skal da helt sikkert nok nå at blive træt at den tur og skulle blive et sted og lege.

Nej præcis...

Tænkte bare, at det kunne være, der var nogle herinde, der kunne anbefale andre steder, hvor der måske ikke er helt så lang rejsetid...

Anmeld

3. juni 2011

Maja_4000

Grand Canarier

Mine forældre har været på Fuerte Ventura i vinters .. Dét var rigtig godt !

- Har nok ikke stavet rigtigt

Anmeld

3. juni 2011

Stjernestoev

Kan varmt anbefale Sydafrika!!

Anmeld

3. juni 2011

misslea

Stjernestøv skriver:

Kan varmt anbefale Sydafrika!!

Sydafrika??? Det havde jeg slet ikke overvejet!!! Er det børnevenligt??? Og hvor langt id tager det at komme dertil??? Og kan man flyve direkte?

Anmeld

3. juni 2011

misslea

Maja_4000 skriver:

Grand Canarier

Mine forældre har været på Fuerte Ventura i vinters .. Dét var rigtig godt !

- Har nok ikke stavet rigtigt

oKAY....Og der er også sommervarmt om vinteren oder was??

Anmeld

3. juni 2011

DenLykkelige

misslea skriver:

Hello ladies!!!

Da min lillesøster var 5 mdr gammel, rejste mig og min familie til Thailand, der var noget gråd, men ellers klarer de det fint nok.. Det værste er når trykket i kabinen kommer, men det går jo hurtigt over Så der burde absolut ikke være noget i vejen for at tage den lille med når hun er over 1 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.