Hvor ville I rejse hen til vinter???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Stjernestoev

misslea skriver:

Sydafrika??? Det havde jeg slet ikke overvejet!!! Er det børnevenligt??? Og hvor langt id tager det at komme dertil??? Og kan man flyve direkte?

Jeg har lige været der i to måneder, og synes det er er en fantastisk oplevelse. Men måske I skulle vente til hun blev lidt ældre, så hun kunne huske noget derfra? Der er jo ekstremt meget dyreliv, og det er helt fantastisk!! Det har været den bedste oplevelse i mit liv.

Det tager 10 timer at flyve dertil, og så mellemlander man i Amsterdam. Men hvis man flyver med KML, så har man sin egen lille skærm, hvor man kan spille spil, se film, høre musik osv osv + man ikke skal betale for mad og drikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2011

2babygirls

misslea skriver:

Nej præcis...

Tænkte bare, at det kunne være, der var nogle herinde, der kunne anbefale andre steder, hvor der måske ikke er helt så lang rejsetid...

De canariske øer er jo et hit hos familier... og det tager kun 4 timer!!!

Anmeld

3. juni 2011

Maja_4000

misslea skriver:

oKAY....Og der er også sommervarmt om vinteren oder was??

Ja (:

Vandet på stranden synes jeg er for koldt til at bade i .. Men jeg er også sart :b

Anmeld

21. juni 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Vi skal til Thailand til december/januar, og til den tid vil vores den mindste være 17 mdr. Jeg er ikke bekymret over den lange flytur. Tror det er værre når de er helt små

Anmeld

21. juni 2011

Vidunderligeunger

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Vi skal til Thailand til december/januar, og til den tid vil vores den mindste være 17 mdr. Jeg er ikke bekymret over den lange flytur. Tror det er værre når de er helt små

TS: jeg bruger lige din tråd til at spørge MathildeogFrederikkesmor om noget, håber det er ok?

MathildeogFrederikkesmor: Hvad underholdt I Frederikke med til Kreta? Vi skal til Nordnorge om en uges tid, og vi er godt nok på bar bund mht. underholdning.. jeg tror virkelig ikk hun gider hendes nuværende legetøj, så måske vi skulle købe en masse nyt småt legetøj hun kan få med?

Anmeld

21. juni 2011

Carl-Emil's mor

misslea skriver:

Hello ladies!!!

Min mand og jeg tænker lidt, at vi vil tage på ferie (feb 2012) med vores datter, som til den tid er 1 år og 4 mdr!

Vi overvejer Thailand, da vi har været der før, men jeg er lidt bekymret for den meget lange rejsetid!!??

Hvor ville I anbefale at tage hen???

Der skal være sommer og sol og børnevenligt!!!!

Kom endelig med jeres anbefalinger og erfaringer!!!

Vi var 3 uger på Bali i vinters  

Det kan KUN anbefales, det var så fantastisk...

Anmeld

21. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hello ladies!!!

Min mand og jeg tænker lidt, at vi vil tage på ferie (feb 2012) med vores datter, som til den tid er 1 år og 4 mdr!

Vi overvejer Thailand, da vi har været der før, men jeg er lidt bekymret for den meget lange rejsetid!!??

Hvad med Sharm el Sheik? Eller Gran Canaria? Det er jo ikke så langt, og der er helt sikkert varmt 

Anmeld

21. juni 2011

mizz-lillemor06

misslea skriver:

Hello ladies!!!

hva med hurghada Egypten. har været der før og de er glade for børn og flyve turen tager 5 timer. vi skal afsted til december med vores den store på 5 og en på 5 måneder.

men det kommer jo an på om i vil opleve en masse eller tager afsted bare så at slappe af.

Anmeld

21. juni 2011

sarahb

helt sikkert thailand eller Bali.

Anmeld

21. juni 2011

L.J.L

misslea skriver:

Hello ladies!!!

Uanset hvor i skal hen så vil jeg gerne med, jeg fylder ikke meget og kan sagtens være i en jumbo kuffert!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.