Valnød i brystet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

-Sigrid-

baby84 skriver:

velbekomme..men ved jo ikke om det er godt at behandle den som en stoppet mælkekirtel vis det ikke er det Tænker i hvert fald ikke du skal være nervøs, selvom den selvfølgelig skal tjekkes.

kh

Louise

At gå i bad og massere lidt vil nok ikke skade?

Mange tak, tror jeg heller ikke rigtig længere  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

-Sigrid-

Albertesmor skriver:

Og som udgangspunkt gør kræft ikke ondt

Jamen så har jeg jo egentlig gode odds

Men min mormor døde af brystkræft, så man er vel lidt opmærksom 

Anmeld

2. juni 2011

baby84

-Sigrid- skriver:

At gå i bad og massere lidt vil nok ikke skade?

Mange tak, tror jeg heller ikke rigtig længere  

hehe nej det har du ret i

Anmeld

2. juni 2011

kamtok

-Sigrid- skriver:

Så du blev operet for det? /:

Jeg boede i Tyrkiet på daværende tidspunkt og havde en forsikring der dækkede det (og det betød jo at de kunne tjene ekstra på det hospital) - og det var virkelig den eneste grund til at den blev fjernet. Var den blevet opdaget her i Danmark havde de ikke fjernet den.

Anmeld

2. juni 2011

-Sigrid-

kamtok skriver:

Jeg boede i Tyrkiet på daværende tidspunkt og havde en forsikring der dækkede det (og det betød jo at de kunne tjene ekstra på det hospital) - og det var virkelig den eneste grund til at den blev fjernet. Var den blevet opdaget her i Danmark havde de ikke fjernet den.

Ej, det var da træls  Men, good news too me

Kunne du amme derefter?

Anmeld

2. juni 2011

kamtok

-Sigrid- skriver:

Ej, det var da træls  Men, good news too me

Kunne du amme derefter?

Min dreng er flaskebarn, men det er ikke pga. mælkeknuden, det er fordi jeg har flade brystvorter og en havde en meget utålmodig og sulten dreng der ikke kunne få fat.

Anmeld

2. juni 2011

slettet_7530

-Sigrid- skriver:

Jamen så har jeg jo egentlig gode odds

Men min mormor døde af brystkræft, så man er vel lidt opmærksom 

Man skal altid være opmærksom på sin krops signaler, men det var blot for at berolige dig.

Du kan jo få undersøgt om du er bærer af det gen der udløser brystkræft, men sansynligheden er ret lille hvis ikke din mor har det og eller din moster hvis du har sådan en

Jeg har en bekendt som har det gen der indeholder brystkræft, hun gik igennem en meget stor og ret smertefuld op sidste år hvor hun simpelthen fik fjernet sine raske bryster og nu har to implantater.

Anmeld

2. juni 2011

-Sigrid-

Albertesmor skriver:

Man skal altid være opmærksom på sin krops signaler, men det var blot for at berolige dig.

Du kan jo få undersøgt om du er bærer af det gen der udløser brystkræft, men sansynligheden er ret lille hvis ikke din mor har det og eller din moster hvis du har sådan en

Jeg har en bekendt som har det gen der indeholder brystkræft, hun gik igennem en meget stor og ret smertefuld op sidste år hvor hun simpelthen fik fjernet sine raske bryster og nu har to implantater.

Tja, min moster døde da hun var en måned gammel, og min mor har ikke noget. Hun har en sok med en golfkugle i, men ingen kræft

Vil rigtig, rigtig gerne amme, så håber ikke det er noget 

Anmeld

2. juni 2011

-Sigrid-

kamtok skriver:

Min dreng er flaskebarn, men det er ikke pga. mælkeknuden, det er fordi jeg har flade brystvorter og en havde en meget utålmodig og sulten dreng der ikke kunne få fat.

Okay, super

Godt med en sulten lille fyr

Anmeld

2. juni 2011

slettet_7530

-Sigrid- skriver:

Tja, min moster døde da hun var en måned gammel, og min mor har ikke noget. Hun har en sok med en golfkugle i, men ingen kræft

Vil rigtig, rigtig gerne amme, så håber ikke det er noget 

Vi ser fem til en god opdatering engang i næste uge

Gud hvor forfærdeligt med din moster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.