Valnød i brystet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.312 visninger
32 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

-Sigrid-

Jeg er i tiende uge, og mine bryster er ikke så ømme mere. Men mit højre bryst begyndte at gøre ondt igår ved brystvorten. Så her for 5 min siden opdagede jeg at i selvsamme bryst er der en "klump" på størrelse med en valnød, og den er rigtig, rigtig hård. Der er ikke noget i den anden, og den er meget koncentreret fra brystvorten og indad. Min nippel var lidt småvåd inden jeg opdagede babyen. Det må have været omkring 6. uge der? Mit bryst gør ondt og klør.

Er det bare mælk der er ved at samle sig? Eller hvad er det? Har I prøvet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

-Sigrid-

-Sigrid- skriver:

Jeg er i tiende uge, og mine bryster er ikke så ømme mere. Men mit højre bryst begyndte at gøre ondt igår ved brystvorten. Så her for 5 min siden opdagede jeg at i selvsamme bryst er der en "klump" på størrelse med en valnød, og den er rigtig, rigtig hård. Der er ikke noget i den anden, og den er meget koncentreret fra brystvorten og indad. Min nippel var lidt småvåd inden jeg opdagede babyen. Det må have været omkring 6. uge der? Mit bryst gør ondt og klør.

Er det bare mælk der er ved at samle sig? Eller hvad er det? Har I prøvet noget lignende?

Vær sød at hjælpe mig, er virkelig bekymret 

Anmeld

2. juni 2011

slettet_7530

Jeg tror at du for din egen skyld skal kontakte din læge imorgen, hvis ikke de ahr lukket, ellers mandag.

Anmeld

2. juni 2011

-Sigrid-

Albertesmor skriver:

Jeg tror at du for din egen skyld skal kontakte din læge imorgen, hvis ikke de ahr lukket, ellers mandag.

Vi skal ind og lave vandrejournal mandag, så skal derind alligevel. Men du har ikke hørt om jeg skal gøre noget akut? 

Anmeld

2. juni 2011

twinny

Jeg aner ikk hvad det kan være... Men jeg ville ringe til lægen imorgn og høre ham/hende om det...

for alt er vel

Anmeld

2. juni 2011

-Sigrid-

Baby-støv skriver:

Jeg aner ikk hvad det kan være... Men jeg ville ringe til lægen imorgn og høre ham/hende om det...

for alt er vel

Skal jo derind mandag, men kunne godt være mna lige skulle slå på tråden

Mange tak, også her 

Anmeld

2. juni 2011

baby84

-Sigrid- skriver:

man skal altid få tjekket forandringer i bryset, men det er meget normalt at havde stoppede mælkekirtler og synes det lyder mest sandsynligt at det er det det er. Det kan også være bindevævsknuder, hvilket også giver hårde knuder og er helt ufarligt.

Anmeld

2. juni 2011

-Sigrid-

baby84 skriver:

man skal altid få tjekket forandringer i bryset, men det er meget normalt at havde stoppede mælkekirtler og synes det lyder mest sandsynligt at det er det det er. Det kan også være bindevævsknuder, hvilket også giver hårde knuder og er helt ufarligt.

Åh, tak! Det var lige den besked jeg ville høre! 

Tror du det ville hjælpe at ligge en varmedunk over eller noget?

Taaak! 

Anmeld

2. juni 2011

slettet_7530

Vi skal ind og lave vandrejournal mandag, så skal derind alligevel. Men du har ikke hørt om jeg skal gøre noget akut? 

Nej desværre er der ingen der vil se en til en knude i brystet akut, de kan ikke gøre noget alligevel.

Men jeg kan trøste dig med at mine bryster er fyldt med knuder som er mælkekirtler, du kan når du har fået dem undersøgt vælge at gå til egen læge hvert år og få dem tjekket, det gør jeg fordi det er så svært for mig at føle på dem selv, håber du får lidt ro i sindet nu.

Sådanne ting har det også altid med at komme lige før en weekend hvor man står fuldstændigt magtesløs.

Når du føler på knude kan du så ligesom tage om den og smutter den immelem fingerene på dig, eller er det som om den sidder fast?? og ingen kanter har?

Anmeld

2. juni 2011

twinny

-Sigrid- skriver:

Skal jo derind mandag, men kunne godt være mna lige skulle slå på tråden

Mange tak, også her 

ville bare vente til på mandag... Han kan jo alligevel ikk gøre så meget imorgn... For hvis der er noget galt, skal du have henvisning til scanning... Så jeg ville bare vente... De siger de nok også deroppe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.