med eller uden børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

3rollinger

henh01 skriver:

det lyder rigtig hyggeligt. Hvordan holdte i det? I en have? fortæl fortæl

Hejsa

Vi holdte det i naerheden af Roskilde paa noget der hedder Borrevejle Centret. Det fordelagtige ved stedet var at der er smaa hytter rundt om festlokalet, saa der var vel 80 gaester der overnattede ud af de 100. Det var ogsaa en fordel i forhold til alkoholkoersel og den slags. 

Den store ulempe ved stedet var en soe der laa lige i naerheden, hvor jeg var utryg ved at have smaa boern ved. Men der skete ikke noget.

Inden Borrevejle centret holdt vi reception i  mine foraeldres have, hvor alle gaesterne blev tvunget til at faa taget deres billede sammen med os. Det var ogsaa dejligt, saa man efterfoelgende kunne studere kjoler og se hvor fine folk var. Det kan vaere svaert at laegge maerke til det hele paa selve dagen. Nogen af billeder var parvis, men andre var stoerre grupper, som hele min familie, hele min mands familie og den slags. Det tog tid, men jeg er glad for det nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

CamillaSoefelt

henh01 skriver:

Var Jeres bryllup uden børn eller med børn? deltog Jeres egne børn og hvordan gik det

Vi skal giftes næste år og vores søn skal klart med, og der kommer en del flere børn også;-). Det er kun super hyggeligt synes vi. Dog er vi heller ikke typerne der skal være fulde og gi den fuld gas, det skal bare være en hyggelig dag;0).

Anmeld

2. juni 2011

henh01

3rollinger skriver:

Hejsa

Vi holdte det i naerheden af Roskilde paa noget der hedder Borrevejle Centret. Det fordelagtige ved stedet var at der er smaa hytter rundt om festlokalet, saa der var vel 80 gaester der overnattede ud af de 100. Det var ogsaa en fordel i forhold til alkoholkoersel og den slags. 

Den store ulempe ved stedet var en soe der laa lige i naerheden, hvor jeg var utryg ved at have smaa boern ved. Men der skete ikke noget.

Inden Borrevejle centret holdt vi reception i  mine foraeldres have, hvor alle gaesterne blev tvunget til at faa taget deres billede sammen med os. Det var ogsaa dejligt, saa man efterfoelgende kunne studere kjoler og se hvor fine folk var. Det kan vaere svaert at laegge maerke til det hele paa selve dagen. Nogen af billeder var parvis, men andre var stoerre grupper, som hele min familie, hele min mands familie og den slags. Det tog tid, men jeg er glad for det nu.

Må man spørger hvad det kostede for selve festen inkl overnatningerne?

Anmeld

2. juni 2011

Mum33

Vi havde inviteret børn med indtil kl. 17.00 - så blev de afhentet. Virkede genialt. De var med til det de havde glæde af.

Anmeld

2. juni 2011

Mette+Mathias

henh01 skriver:

Var Jeres bryllup uden børn eller med børn? deltog Jeres egne børn og hvordan gik det

Vores bryllup var med deltagelse af vores datter som var 3½ på det tidspunkt, og fætre og kusiner som var fra 4 - 18 (der var 5 i alt).

Det var nemt at have hende med, hun dansede, legede og da hun blev træt sad hun på skødet af mormor og faldt i søvn, og så blev hun lagt til at sove på en madras på gavebordet, hvor hun sov, indtil vi tog hjem ved 5-tiden.

Hun kan faktisk stadig huske lidt fra dagen, så jeg er rigtig glad for at hun var med,- hun var/er en del af familien og skulle derfor også være en del af brylluppet.

Anmeld

2. juni 2011

Anne85

Uden børn :-) dengang havde vi kun vores søn der på daværende tidspunkt var knap 2 - han var med i kirken og til receptionen og derefter blev han passe af en ung pige. Det gik super - han følte han var med og taler stadig meget om dengang vi blev gift - men vi fik lov til St holde en voksen fest hvor vi ikke skulle tænke på ham

Anmeld

2. juni 2011

3rollinger

henh01 skriver:

Må man spørger hvad det kostede for selve festen inkl overnatningerne?

Jeg kan ikke huske det helt praecist. Festen kostede vist omkring 500 pr kuvert + fri bar senere hen. 

Vaerelserne kan jeg ikke lige komme paa hvad kostede, men du kan finde de aktuelle priser her   http://www.borrevejlecenteret.dk/dk/

Anmeld

2. juni 2011

MariaJ

Vi havde inviteret med børn, men de fleste valgte faktisk at lade børnene blive hjemme, fordi det var nemmere for dem selv. Vi endte med at have fem niecer/nevøer i alderen 1,5-10 år med til festen og det var rigtig hyggeligt. Om eftermiddagen havde vi også venners børn med til receptionen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.