med eller uden børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.185 visninger
28 svar
0 synes godt om
2. juni 2011

henh01

Var Jeres bryllup uden børn eller med børn? deltog Jeres egne børn og hvordan gik det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Risen

henh01 skriver:

Var Jeres bryllup uden børn eller med børn? deltog Jeres egne børn og hvordan gik det

Hej, vores bryllup bliver uden børn på nær de helt nyfødte som selvfølgelig skal være ved deres mor. Det har vi valgt at gøre, fordi vi synes det er vores dag og de voksnes dag. Jeg vil gerne kunne give den gas uden Clara står og hiver mig i ærmet.  Så hun er med i kirken men bliver "sendt" hjem bagefter  

Anmeld

2. juni 2011

henh01

Risen skriver:

Hej, vores bryllup bliver uden børn på nær de helt nyfødte som selvfølgelig skal være ved deres mor. Det har vi valgt at gøre, fordi vi synes det er vores dag og de voksnes dag. Jeg vil gerne kunne give den gas uden Clara står og hiver mig i ærmet.  Så hun er med i kirken men bliver "sendt" hjem bagefter  

Hvem passer hende så? Min store Clara bliver 7 til sommer og tænker at hun ikke er helt lille mere og sagtens ville kunne deltage når vi skal giftes forhåbentlig til næste efterår.

Anmeld

2. juni 2011

Thalia

Vores bryllup var med børn og det var vidunderligt.

Der er rigtig mange børn i vores nærmeste familie, og jeg kunne ærlig talt ikke forestille mig at mine niecer og nevøer ikke skulle være med til at fejre os vores bryllup.

Jeg var desunden højgravid da jeg blev gift, så det passede mig fint med en fest der var stille og rolig.

Vi holdt fin reception for familie og venner om eftermiddagen, og hotellet hvor vi holdt arrangementet lod os få to sale lige ved siden af hinanden. På den måde kunne der spises i den ene og ses film, løbes, leges og drikkes masser af sodavand inde ved siden af.

Anmeld

2. juni 2011

Ann.

Uden

Dog er vores datter på 20 mdr med, men det er primært fordi at hun er handicappet, men min svigermor og svigerfar tager sig af hende og tager hende med hjem til dem når de tager hjem

Anmeld

2. juni 2011

Carina:-)

Er ikke gift.

Men de fleste bryllupper vi har været med til har været uden små børn.

Børn som ammes ,og over 14 har tit været med,men derimellem har der ikke været nogen.

Anmeld

2. juni 2011

Risen

henh01 skriver:

Hvem passer hende så? Min store Clara bliver 7 til sommer og tænker at hun ikke er helt lille mere og sagtens ville kunne deltage når vi skal giftes forhåbentlig til næste efterår.

Det gør min veninde. Ja 7 år er også noget ældre og det kan man da sagtens. Personligt er jeg bare typen som aldrig vil være fulde/drikke mig snalret foran mine børn så hvis min Clara havde været 7 var hun ikke kommet med. - Men ved ikke om du har tænkt dig at give den gas med øl på din dag osv? 

Anmeld

2. juni 2011

henh01

Ann. skriver:

Uden

Dog er vores datter på 20 mdr med, men det er primært fordi at hun er handicappet, men min svigermor og svigerfar tager sig af hende og tager hende med hjem til dem når de tager hjem

Sådan tænkte jeg også vores kunne være.

Vil helst ikke have andre folks børn med () men mine egne vil jeg ikke undvære den dag - tror jeg.. Kunne jo sagtens få mine forældre der ikke drikker alligevel til at passe dem og tage dem med hjem til overnatning efter festen.

Anmeld

2. juni 2011

henh01

Risen skriver:

Det gør min veninde. Ja 7 år er også noget ældre og det kan man da sagtens. Personligt er jeg bare typen som aldrig vil være fulde/drikke mig snalret foran mine børn så hvis min Clara havde været 7 var hun ikke kommet med. - Men ved ikke om du har tænkt dig at give den gas med øl på din dag osv? 

Jeg drikker meget sjældent. Det er max et par glas vin til maden. Vil ikke være fuld på min bryllupsdag. Vil huske det heeeele. Og mine forældre drikker slet ikke. De kunne tage ungerne med hjem.

Anmeld

2. juni 2011

henh01

Carina:-) skriver:

Er ikke gift.

Men de fleste bryllupper vi har været med til har været uden små børn.

Børn som ammes ,og over 14 har tit været med,men derimellem har der ikke været nogen.

Jeg tror heller ikke jeg vil have andre folks børn med. Det er mest mine egne jeg tænker på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.