med eller uden børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

Ann.

henh01 skriver:

Sådan tænkte jeg også vores kunne være.

Vil helst ikke have andre folks børn med () men mine egne vil jeg ikke undvære den dag - tror jeg.. Kunne jo sagtens få mine forældre der ikke drikker alligevel til at passe dem og tage dem med hjem til overnatning efter festen.

Det er præcis det vi gør

Min svigermor drikker aldrig mere end et enkelt glas vin - og hun har et rigtig godt tag på Lærke, så det bød sig selv at det blev hende Og hun vil så gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Carina:-)

henh01 skriver:

Jeg tror heller ikke jeg vil have andre folks børn med. Det er mest mine egne jeg tænker på

Hvis der slet ikke er andre børn,ville jeg slet ikke tage mine med.

De vil have det sjovere med at blive passet frem for at skulle sidde stille flere timer

Anmeld

2. juni 2011

henh01

Carina:-) skriver:

Hvis der slet ikke er andre børn,ville jeg slet ikke tage mine med.

De vil have det sjovere med at blive passet frem for at skulle sidde stille flere timer

Min store er 7 år til sommer, så der er ingen problemer med hende. Og tænker at så længe mormor og morfar er der så hygger de sig fint

Anmeld

2. juni 2011

Risen

henh01 skriver:

Jeg drikker meget sjældent. Det er max et par glas vin til maden. Vil ikke være fuld på min bryllupsdag. Vil huske det heeeele. Og mine forældre drikker slet ikke. De kunne tage ungerne med hjem.

okay, så synes jeg da snildt du kan tage din datter med .. Har hellere ikke tænkt mig at være fuld  (hvis det lød sådan) men vil have lov at få en smule og give den gas efter brudevalsen 

Anmeld

2. juni 2011

twinny

Når vi engang til næste år skal holde bryllup.. er det med børn. Da vi holder dåb samtidig. Og min familie består a mange børn. Og dem kan jeg ikk undvære.

Anmeld

2. juni 2011

henh01

Risen skriver:

okay, så synes jeg da snildt du kan tage din datter med .. Har hellere ikke tænkt mig at være fuld  (hvis det lød sådan) men vil have lov at få en smule og give den gas efter brudevalsen 

Kan jeg godt forstå. Tænker også at den lille som vil være 2 år måske kan passes eller i hvert fald puttes i et andet lokale når han er træt.

Anmeld

2. juni 2011

henh01

Baby-støv skriver:

Når vi engang til næste år skal holde bryllup.. er det med børn. Da vi holder dåb samtidig. Og min familie består a mange børn. Og dem kan jeg ikk undvære.

God ide at slå det sammen

Anmeld

2. juni 2011

twinny

henh01 skriver:

God ide at slå det sammen

Jaah for vi er SU og vælter os ikk i penge.. hehe....  Så i stedet for to fester, så kun en.. hehe..

Anmeld

2. juni 2011

3rollinger

henh01 skriver:

Var Jeres bryllup uden børn eller med børn? deltog Jeres egne børn og hvordan gik det

Mit bryllup var med egne (1 og 3 aar) og andres boern. Det valgte vi at goere fordi vi bor i udlandet, men blev gift i Danmark. Og alle som boernene kendte var med til brylluppet, og de skulle selvfoelgelig ikke passes af en fuldkommen ukendt. 

Det gik godt. Jeg havde soerget for hoppeborg og andre overraskelser til dem. Samtidig havde jeg aftalt med min mor at hun hovedsagligt tog sig af dem, saa jeg kunne feste. Det gik over al forventning og lagde ikke den mindste daemper paa festen.

Anmeld

2. juni 2011

henh01

3rollinger skriver:

Mit bryllup var med egne (1 og 3 aar) og andres boern. Det valgte vi at goere fordi vi bor i udlandet, men blev gift i Danmark. Og alle som boernene kendte var med til brylluppet, og de skulle selvfoelgelig ikke passes af en fuldkommen ukendt. 

Det gik godt. Jeg havde soerget for hoppeborg og andre overraskelser til dem. Samtidig havde jeg aftalt med min mor at hun hovedsagligt tog sig af dem, saa jeg kunne feste. Det gik over al forventning og lagde ikke den mindste daemper paa festen.

det lyder rigtig hyggeligt. Hvordan holdte i det? I en have? fortæl fortæl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.