Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tredobbelt tillykke
Hold op det maa vaere stort pludselig at sidde med 3 smaa levende vaesner paa en gang.
Og hvor skoent at de alle er okay og har det godt. Det er da heller ikke en daarlig stoerrelse naar der er 3 paa én gang, vel.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke
Rebecca55 skriver: Jeg fik svær svangerskabsforgiftning som udviklede sig ret hurtigt i løbet af dagen i går, så de små skulle ud hurtigst muligt. Det blev 1 pige som vejer 1660g og er 43 cm lang, så kom der en dreng ud som vejer 1930g og er 44 cm lang og rusinen i pølse enden endnu en dreng som vejer 1880g og er 45 cm lang. De kom ud kl. 22.51, kl.22.52 og kl.22.53... Pigen skulle i et par timer have hjælp til at trække vejret, men alle klare sig uden hjælp nu. Jeg er stadig lidt ramt, men det går hurtigt bedre og frem ad. Så vi er 2 pave stolte forældre i dag... Billeder kan jeg ikke ligge ind før vi er hjemme fra sygehuset, da det er en iPad jeg har på sygehuset.
Jeg fik svær svangerskabsforgiftning som udviklede sig ret hurtigt i løbet af dagen i går, så de små skulle ud hurtigst muligt. Det blev 1 pige som vejer 1660g og er 43 cm lang, så kom der en dreng ud som vejer 1930g og er 44 cm lang og rusinen i pølse enden endnu en dreng som vejer 1880g og er 45 cm lang. De kom ud kl. 22.51, kl.22.52 og kl.22.53... Pigen skulle i et par timer have hjælp til at trække vejret, men alle klare sig uden hjælp nu. Jeg er stadig lidt ramt, men det går hurtigt bedre og frem ad. Så vi er 2 pave stolte forældre i dag... Billeder kan jeg ikke ligge ind før vi er hjemme fra sygehuset, da det er en iPad jeg har på sygehuset.
Årrrh tillykke
Ihhh, hvor vildt! Tror det var så sent som i går at vi sad og skrev om din igangsættelse
Stort tillykke med de tre små vidundre, med nogle flotte størrelser!
Nyd dem!
Stort tillykke med den lille prinsesse og de 2 prinser
Kristinav skriver: Stort tillykke med dem alle tre Hvor dejligt at de alle klarer sig selv Venter spændt på billeder
Stort tillykke med dem alle tre Hvor dejligt at de alle klarer sig selv
Venter spændt på billeder
Hvor stort - tillykke til jer alle fem
Hjertelig tillykke. Dejligt at høre i alle har det godt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128