Så kom vores 3 vidunder til verden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

maryjane

Stort tillykke, så vildt med 3!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Frøken J.

Nej, hvad? Hold da op, det kommer som en overraskelse Kæmpestort tillykke med de tre dejlige bebser!!!!!! 

Anmeld

2. juni 2011

AnneP

Rebecca55 skriver:

Jeg fik svær svangerskabsforgiftning som udviklede sig ret hurtigt i løbet af dagen i går, så de små skulle ud hurtigst muligt. Det blev 1 pige som vejer 1660g og er 43 cm lang, så kom der en dreng ud som vejer 1930g og er 44 cm lang og rusinen i pølse enden endnu en dreng som vejer 1880g og er 45 cm lang. De kom ud kl. 22.51, kl.22.52 og kl.22.53... Pigen skulle i et par timer have hjælp til at trække vejret, men alle klare sig uden hjælp nu. Jeg er stadig lidt ramt, men det går hurtigt bedre og frem ad. Så vi er 2 pave stolte forældre i dag... Billeder kan jeg ikke ligge ind før vi er hjemme fra sygehuset, da det er en iPad jeg har på sygehuset.

Et kæmpe stort tillykke med jeres 3 dejlige vidundere!!!

Anmeld

2. juni 2011

JulieAlex89

Stort Tillykke

Anmeld

2. juni 2011

signe.

Rebecca55 skriver:

Jeg fik svær svangerskabsforgiftning som udviklede sig ret hurtigt i løbet af dagen i går, så de små skulle ud hurtigst muligt. Det blev 1 pige som vejer 1660g og er 43 cm lang, så kom der en dreng ud som vejer 1930g og er 44 cm lang og rusinen i pølse enden endnu en dreng som vejer 1880g og er 45 cm lang. De kom ud kl. 22.51, kl.22.52 og kl.22.53... Pigen skulle i et par timer have hjælp til at trække vejret, men alle klare sig uden hjælp nu. Jeg er stadig lidt ramt, men det går hurtigt bedre og frem ad. Så vi er 2 pave stolte forældre i dag... Billeder kan jeg ikke ligge ind før vi er hjemme fra sygehuset, da det er en iPad jeg har på sygehuset.

EIIII TILLYKKE med de 3 dejlige velskabte unger og fine størrelser!! Trist, du lige skulle rende ind i svær svangerskabsforgiftning, og så hurtigt(kender det, mit udviklede sig på 3 timer, da jeg fik en søn i uge 24) men fantastisk at dine skønne trillinger klarede den medfart så godt.. det er/må være nogle stærke børn

Anmeld

2. juni 2011

CamillaValby

Kæmpe tillykke med de 3 små

Glæææææder mig til at se billeder

Anmeld

2. juni 2011

Zibi_84

Hvor fantastisk!!! Stort tillykke med børnene

Anmeld

2. juni 2011

Nessie

Et kæmpe tillykke med de tre små vidundere Hvor er det bare nogle flotte størrelser de har, når de både har måttet deles om pladsen, og er født for tidligt.

Håber du kommer dig hurtigt ovenpå svangerskabsforgiftnng og kejsersnit, og at I snart kan komme hjem og starte jeres - pludselig meget udvidede - familie

Anmeld

2. juni 2011

SHERO

Fantastisk... 3xtillykke

Anmeld

2. juni 2011

Rockertand

STORT TILLYKKE MED DE 3 SMÅ.

Det må være en fantastisk og overvældende følelse pludselig at være forældre til 3 dejlige babyer.

Glæder os til at se billeder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.