Så kom vores 3 vidunder til verden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2011

Madam Blå

Stort tillykke med dem alle tre Hvor dejligt at de alle klarer sig selv

Venter spændt på billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Darling<3

Rebecca55 skriver:

Jeg fik svær svangerskabsforgiftning som udviklede sig ret hurtigt i løbet af dagen i går, så de små skulle ud hurtigst muligt. Det blev 1 pige som vejer 1660g og er 43 cm lang, så kom der en dreng ud som vejer 1930g og er 44 cm lang og rusinen i pølse enden endnu en dreng som vejer 1880g og er 45 cm lang. De kom ud kl. 22.51, kl.22.52 og kl.22.53... Pigen skulle i et par timer have hjælp til at trække vejret, men alle klare sig uden hjælp nu. Jeg er stadig lidt ramt, men det går hurtigt bedre og frem ad. Så vi er 2 pave stolte forældre i dag... Billeder kan jeg ikke ligge ind før vi er hjemme fra sygehuset, da det er en iPad jeg har på sygehuset.

Årh, kæmpe stort tillykke med de 3 baby'er <3

Hvor er det bare stort at kunne få 3 på en gang

Anmeld

2. juni 2011

Enayia

Wow! Hjertelig tillykke! Godt i alle har det godt! Det skulle pludselig gå stærkt!

Anmeld

2. juni 2011

sne190810

Hvor fint!!
Tusinde gange tillykke med dine tre små mirakler

Anmeld

2. juni 2011

mortilsofieogsara

Stort tillykke med alle 3 og glæder mig til at se billede af dem.

Anmeld

2. juni 2011

-Sigrid-

Rebecca55 skriver:

Jeg fik svær svangerskabsforgiftning som udviklede sig ret hurtigt i løbet af dagen i går, så de små skulle ud hurtigst muligt. Det blev 1 pige som vejer 1660g og er 43 cm lang, så kom der en dreng ud som vejer 1930g og er 44 cm lang og rusinen i pølse enden endnu en dreng som vejer 1880g og er 45 cm lang. De kom ud kl. 22.51, kl.22.52 og kl.22.53... Pigen skulle i et par timer have hjælp til at trække vejret, men alle klare sig uden hjælp nu. Jeg er stadig lidt ramt, men det går hurtigt bedre og frem ad. Så vi er 2 pave stolte forældre i dag... Billeder kan jeg ikke ligge ind før vi er hjemme fra sygehuset, da det er en iPad jeg har på sygehuset.

Jamen så fik I jo lidt af hvert! Tillykke med dem alle tre godt at I har det godt! 

Anmeld

2. juni 2011

-Sigrid-

Rebecca55 skriver:

Jamen så fik I jo lidt af hvert! Tillykke med dem alle tre godt at I har det godt! 

Anmeld

2. juni 2011

Tropez

Kæmpe stort TILLYKKE med de 3 små vidundere, glæder mig vildt meget til at se billeder 

Anmeld

2. juni 2011

lykkekevin

stort tillykke med de tre små vidunder håber i alle 5 har det godt

Anmeld

2. juni 2011

JeNoVa

Rebecca55 skriver:

Kæmpe tillykke med det nye liv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.