Prinsessens slot + diverse 36+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

frk-stoltze

Nadia Foged skriver:

Årh tusind tak, man bliver jo helt genert

fingre for du snart får den positive test så, og du skulle da nok få en fin mave

Takker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Sitrani

Nadia Foged skriver:

Ja søde, rund det er den skam alle mennesker er også bare begyndt at glo helt vildt den sidste tid og samtlige mænd rundt omkring smiler helt vildt når de ser min mave ved ikke om det ser så sjovt ud til lave mig

Haha.. Det kan da godt være! Jeg synes den er fin

De fleste glor også efter mig, fordi min mave er så "out there".. Haha I dag var der så liiige en mand der var pænt irriterende, han gik de 50 meter der var fra borgerservice og hen til min cykel sammen med mig, og kommenterede alt muligt med graviditet, og at "det nok sku' gå - alle andre kvinder har gjort det før mig, det er jo ikke så slemt!" Jeg var lige ved at pande ham én... han talte vildt meget ned til mig, og jeg vraltede bare rundt der med bækkenløsning, han kan sgu da ikke vide hvordan jeg egentlig har det! Blev mega vred på ham... han grinte nærmest af mig.....

Anmeld

1. juni 2011

Nadia Foged

STN skriver:

Haha.. Det kan da godt være! Jeg synes den er fin

De fleste glor også efter mig, fordi min mave er så "out there".. Haha I dag var der så liiige en mand der var pænt irriterende, han gik de 50 meter der var fra borgerservice og hen til min cykel sammen med mig, og kommenterede alt muligt med graviditet, og at "det nok sku' gå - alle andre kvinder har gjort det før mig, det er jo ikke så slemt!" Jeg var lige ved at pande ham én... han talte vildt meget ned til mig, og jeg vraltede bare rundt der med bækkenløsning, han kan sgu da ikke vide hvordan jeg egentlig har det! Blev mega vred på ham... han grinte nærmest af mig.....

Hehe maaange tak jeg synes også den er flot

Ej hvor irriterende han skal da bare tie stille - total træls mand!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.