Prinsessens slot + diverse 36+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Nadia Foged

Jemion skriver:

Ja kan også godt mærke utålmodigheden sniger sig ind på mig, der er bare en del tid til endnu er "kun" 26+5 idag.. Men man hungre bare efter at få sine guldklumper i armene Der er heldigvis ikke så lang tid til din lille prinsesse melder sin ankomst

Nej det er der nemlig ikke

Er meget spændt på hvor stor hun bliver, for jordemoderen skød hende til at veje over 3 kg Men skal til scanning i næste uge, bare hyggescanning jeg fik tilbudt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Jemion

Nadia Foged skriver:

Nej det er der nemlig ikke

Er meget spændt på hvor stor hun bliver, for jordemoderen skød hende til at veje over 3 kg Men skal til scanning i næste uge, bare hyggescanning jeg fik tilbudt

Spændende om hun får ret til scanningen så og glæder mig til at læse din FB og høre hvor meget hun ender med at komme ud og veje    Ej hvor dejligt med en ekstra scanning Vi skal til 3D-scanning d.16 juni glæder mig super meget til at se vores lille basse

Anmeld

1. juni 2011

Nadia Foged

Jemion skriver:

Spændende om hun får ret til scanningen så og glæder mig til at læse din FB og høre hvor meget hun ender med at komme ud og veje    Ej hvor dejligt med en ekstra scanning Vi skal til 3D-scanning d.16 juni glæder mig super meget til at se vores lille basse

Ja jeg er rigtig rigtig spændt har fået i alt tre ekstra scanninger, bare for ja jeg ved faktisk ikke hvorfor, der har aldrig været nervøsitet om hendes vækst, men jeg fik dem alligevel, er jo altid skønt at se og gudskelov for det, for til MD kunne de ikke se kønnet og ville jo meget gerne vide det

Årh det bliver da dejligt med den scanning

Anmeld

1. juni 2011

Mira0911

Nadia Foged skriver:

Tusind tak Spændende at se hvor mange du når op på så troede jeg ville nå meget mere,men klager ikke jo mindre jo bedre, for min lille krop er hårdt belastet

Ja, nu var jeg tynd i forvejen, så det rør mig ikke.. skal bare arbejde lidt ekstra efter fødslen for at smide kg'erne... 

Anmeld

1. juni 2011

2babygirls

Nadia Foged skriver:

Jaaaaa, det er en fin bold, derfor holder jeg mig også for fodboldstadioner

Ja jeg er virkelig klar, står jo alene med hende, men jeg er så klar, mere end klar Eller ja det bliver man nok aldrig, men med det praktiske tak for ve-støvet jeg håber det virker

Hi Hi, rendte selv rundt med en VM fodbold
Det er også bare rart at der er styr på alt til når hun kommer ud, så du bare kan kaste dig på sofaen og amme løs og nyde hende !!!

Anmeld

1. juni 2011

Sitrani

Wow - nogen der sagde rund mave? Den er bare så flot!  Og man kan absolut ikke se at du har taget 15 kg på, synes jeg...

Anmeld

1. juni 2011

frk-stoltze

Hold da helt k... en flot mave

Ville virkelig gerne have så smuk en mave, når jeg engang får en positiv test

Anmeld

1. juni 2011

Nadia Foged

Tina&Martin skriver:

Hi Hi, rendte selv rundt med en VM fodbold
Det er også bare rart at der er styr på alt til når hun kommer ud, så du bare kan kaste dig på sofaen og amme løs og nyde hende !!!

hehe vi kan bare det med de bolde Ja glæder mig så meget til det

Anmeld

1. juni 2011

Nadia Foged

STN skriver:

Wow - nogen der sagde rund mave? Den er bare så flot!  Og man kan absolut ikke se at du har taget 15 kg på, synes jeg...

Ja søde, rund det er den skam alle mennesker er også bare begyndt at glo helt vildt den sidste tid og samtlige mænd rundt omkring smiler helt vildt når de ser min mave ved ikke om det ser så sjovt ud til lave mig

Anmeld

1. juni 2011

Nadia Foged

frk-stoltze skriver:

Hold da helt k... en flot mave

Ville virkelig gerne have så smuk en mave, når jeg engang får en positiv test

Årh tusind tak, man bliver jo helt genert

fingre for du snart får den positive test så, og du skulle da nok få en fin mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.