Prinsessens slot + diverse 36+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

Nadia Foged

CamillaRH skriver:

Du er virkelig flot gravid, søde

og hvor ser det hyggeligt ud.

Tusind tak sweety )

Jeg elsker min mave, men synes resten af min krop er forfærdelig- men det kommer nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

Nadia Foged

-Milla- skriver:

Super flot mave.
Jeg har ligesom dig heller ikke strækmærker på maven, men lår og baller er ramt.
Vægten her siger +19-20 kg so far, og lillemanden ligger ret dybt, som jm sagde igår. Hun ville dog ikke give bud på om han kommer før tid.
Bliver spændende at se hvornår de små vidundere kommer.

Uha uha det er jo spændende ..

Anmeld

1. juni 2011

Nadia Foged

kitty skriver:

Hvor er du bare flot!!!

Tusind tak søde Kitty

Anmeld

1. juni 2011

2babygirls

Nadia Foged skriver:

Nået 36+5

Maven vokser bare derudaf, og den tynger længere og længere ned, skulle jordemoderen på fødegangen have ret kommer min prinsesse ud før tid, evt inden d. 10, selvom jeg har termin d. 23

Glæder mig rigtig meget til hun kommer ud til mig, bliver mere og mere utålmodig, som billederne viser er alt også klar til hende Mangler bare den lille skat til at nyde det hele

Lige en lille opdatering herfra - stadig ingen strækmærker på maven, men til gengæld er resten af kroppen sat til, inkl 15-16 kg ekstra

Knus fra den utålmodige

Hold da op en flot fodbold der ligger på din mave
Hun kan bare komme, det ser ud til at I er mere end klar

VE STØØØØØØV

Anmeld

1. juni 2011

Nadia Foged

Jemion skriver:

Fint værelse i har fået lavet til prinsessen Smuk smuk mave, den sidder så flot på dig

Årh mange tak, varmer virkelig med alle de komplimenter også mht "værelset" Da jeg pt bor hjemme ved min mor i jylland, men vi rykker tilbage til fyn for at bo der som førhen, så jeg har kun et værelse her som prinsessen og jeg skal dele de næste to måneder ca, skal have fundet mig en lejlighed, men jeg kunne ikke lade være med at gøre noget ud af det :0)

Man bliver så glad når man sidder og kigger på det

Anmeld

1. juni 2011

Nadia Foged

Nessie skriver:

Sødt værelse og flot mave

Bliver spænende om hun kommer lidt før tid

Hihi tak At kalde mig spændt er ikke ordet :O Er nervøs, utålmodig, glæder mig jamen ja, det hele uanset om hun kommer før tid eller ej

Anmeld

1. juni 2011

Nadia Foged

Tina&Martin skriver:

Hold da op en flot fodbold der ligger på din mave
Hun kan bare komme, det ser ud til at I er mere end klar

VE STØØØØØØV

Jaaaaa, det er en fin bold, derfor holder jeg mig også for fodboldstadioner

Ja jeg er virkelig klar, står jo alene med hende, men jeg er så klar, mere end klar Eller ja det bliver man nok aldrig, men med det praktiske tak for ve-støvet jeg håber det virker

Anmeld

1. juni 2011

Jemion

Nadia Foged skriver:

Årh mange tak, varmer virkelig med alle de komplimenter også mht "værelset" Da jeg pt bor hjemme ved min mor i jylland, men vi rykker tilbage til fyn for at bo der som førhen, så jeg har kun et værelse her som prinsessen og jeg skal dele de næste to måneder ca, skal have fundet mig en lejlighed, men jeg kunne ikke lade være med at gøre noget ud af det :0)

Man bliver så glad når man sidder og kigger på det

Jeg synes det er rigtig fint.. Tror heller ikke jeg havde kunne lade være med at gøre det lidt hyggeligt  Jeg kender godt følelsen, man bliver så glad inden i når man kigger på alle de babyting

Anmeld

1. juni 2011

Nadia Foged

Jemion skriver:

Jeg synes det er rigtig fint.. Tror heller ikke jeg havde kunne lade være med at gøre det lidt hyggeligt  Jeg kender godt følelsen, man bliver så glad inden i når man kigger på alle de babyting

Nej lidt hygge skal der jo til

Jaa men også mere utålmodig :I

Anmeld

1. juni 2011

Jemion

Nej lidt hygge skal der jo til

Jaa men også mere utålmodig :I

Ja kan også godt mærke utålmodigheden sniger sig ind på mig, der er bare en del tid til endnu er "kun" 26+5 idag.. Men man hungre bare efter at få sine guldklumper i armene Der er heldigvis ikke så lang tid til din lille prinsesse melder sin ankomst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.