Hvad er jeres erfaring med ægløsningstests ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

metski83

sweet skriver:

jeg syntes ægløsningstest har været gode at bruge

Tror jeg skal prøve det, hvis den ikke er der denne gang. Hvordan går det egentlig med dig og PB ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

sweet

metski83 skriver:

Tror jeg skal prøve det, hvis den ikke er der denne gang. Hvordan går det egentlig med dig og PB ?

jamen den er desværre sat på standby igen, da de skal finde ud af hvorfor de stadigvæk kan måle blod i min urin og plus jeg i dag lige har fået afvide grunden til jeg har haft det så skidt er fordi jeg ikke kan tåle min medicin og at de kan se på mine blodprøver at min lever er påvirket af det så det er bare noget rigtig skod...

Anmeld

6. juni 2011

metski83

sweet skriver:

jamen den er desværre sat på standby igen, da de skal finde ud af hvorfor de stadigvæk kan måle blod i min urin og plus jeg i dag lige har fået afvide grunden til jeg har haft det så skidt er fordi jeg ikke kan tåle min medicin og at de kan se på mine blodprøver at min lever er påvirket af det så det er bare noget rigtig skod...

Ja det er da bare rigtig træls... Irriterende at de læger ikke snart kan finde ud af det. Og det er da rigtig synd for dig, at du skal gå og have det skidt.

Anmeld

6. juni 2011

sweet

metski83 skriver:

Ja det er da bare rigtig træls... Irriterende at de læger ikke snart kan finde ud af det. Og det er da rigtig synd for dig, at du skal gå og have det skidt.

ja havde ellers håbet på at jeg kunne tåle den medicin... men vi er da kommet igang med en større udredning for det med baby..

Anmeld

6. juni 2011

metski83

sweet skriver:

ja havde ellers håbet på at jeg kunne tåle den medicin... men vi er da kommet igang med en større udredning for det med baby..

Det er da altid noget at der sker lidt på den front så.

Anmeld

6. juni 2011

sweet

metski83 skriver:

Det er da altid noget at der sker lidt på den front så.

ja der er bare lang vente tid på svar på prøver og for at komme til skejby..

Anmeld

6. juni 2011

metski83

sweet skriver:

ja der er bare lang vente tid på svar på prøver og for at komme til skejby..

Ja det forstår jeg godt. Ventetiden er lang når det er noget ma gerne vil.

Anmeld

6. juni 2011

sweet

metski83 skriver:

Ja det forstår jeg godt. Ventetiden er lang når det er noget ma gerne vil.

ja vi kommer nok til at vente til efter sommeren...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.