Hvad er jeres erfaring med ægløsningstests ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.139 visninger
27 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. maj 2011

metski83

Vi er jo igang med projekt baby, denne måned 5. forsøg. men endnu uden ÆL tests.

Det er bevidst vi ike har brugt dem, da vi ikke vil have at sexlivet skal blive mere planlagt end vi allerede har gjort.

Men er den der ikke denne gang, prøver vi nok med dem.

Men hvad er jeres erfaring med disse tests ?

Er i blevet gravide ved hjælp af ÆL tests ?

Positiv eller negativ ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

metski83 skriver:

Vi er jo igang med projekt baby, denne måned 5. forsøg. men endnu uden ÆL tests.

Det er bevidst vi ike har brugt dem, da vi ikke vil have at sexlivet skal blive mere planlagt end vi allerede har gjort.

Men er den der ikke denne gang, prøver vi nok med dem.

Men hvad er jeres erfaring med disse tests ?

Positiv eller negativ ?

Det har været både positivt og negativ for mig. I en lang periode virkede de fint, men så ved jeg ikke hvad der skete. Selv om min gyn. kunne se jeg havde haft ægløsning kunne strimmeltestene ikke vise det. Nogle gange var det også svært at "tolke" tydeligheden af teststreg. Det var ikke altid den blev helt lige så tydelig - selv om det var æl.

Gik over til Clearblue elektroniske og den virkede. Omend den var dyr, og det ikke var der jeg blev gravid. (jo biokemisk, men det skete i flere tilfælde)

Anmeld

31. maj 2011

metski83

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det har været både positivt og negativ for mig. I en lang periode virkede de fint, men så ved jeg ikke hvad der skete. Selv om min gyn. kunne se jeg havde haft ægløsning kunne strimmeltestene ikke vise det. Nogle gange var det også svært at "tolke" tydeligheden af teststreg. Det var ikke altid den blev helt lige så tydelig - selv om det var æl.

Gik over til Clearblue elektroniske og den virkede. Omend den var dyr, og det ikke var der jeg blev gravid. (jo biokemisk, men det skete i flere tilfælde)

Så det var ikke da du brugte ÆL tests da du blev gravid ?

Anmeld

31. maj 2011

metski83 skriver:

Så det var ikke da du brugte ÆL tests da du blev gravid ?

Jo men kun biokemiske som ikke blev til noget. Min nuværende graviditet kom helt af sig selv meget overraskende.  prøvede 2 1/2 år. 

Anmeld

31. maj 2011

PernilleogDennis

Jeg fik en sa den 3 marts i år, og så købte jeg 3 stk æl test, bare for at se hvad det var for noget.. og den 17 marts havde jeg æl og blev gravid.

Anmeld

31. maj 2011

metski83

Jo men kun biokemiske som ikke blev til noget. Min nuværende graviditet kom helt af sig selv meget overraskende.  prøvede 2 1/2 år. 

Et helt andet spørgsmål. Hvordan ved man at man har haft e biokemisk graviditet ?

Anmeld

31. maj 2011

metski83 skriver:

Et helt andet spørgsmål. Hvordan ved man at man har haft e biokemisk graviditet ?

Du kan læse lidt om det her.

http://www.min-mave.dk/artikler/at-miste/tidligt-i-graviditeten/biokemisk-graviditet.htm

http://babyinfo.dk/biokemisk-graviditet.50.ahtml

Anmeld

31. maj 2011

metski83

PernilleogDennis skriver:

Jeg fik en sa den 3 marts i år, og så købte jeg 3 stk æl test, bare for at se hvad det var for noget.. og den 17 marts havde jeg æl og blev gravid.

Håber selvfølgelig den er der denne måned, men overvejer at prøve ÆL tests hvis der ikke sker noget.

Anmeld

31. maj 2011

metski83

Du kan læse lidt om det her.

http://www.min-mave.dk/artikler/at-miste/tidligt-i-graviditeten/biokemisk-graviditet.htm

http://babyinfo.dk/biokemisk-graviditet.50.ahtml

Super tak, så fik jeg svar på dette.

Så i princippet kan man have haft en biokemisk graviditet, uden man faktisk har vidst det.Hvis man ike har testet, men bare fået sin mens.

Anmeld

31. maj 2011

metski83 skriver:

Super tak, så fik jeg svar på dette.

Så i princippet kan man have haft en biokemisk graviditet, uden man faktisk har vidst det.Hvis man ike har testet, men bare fået sin mens.

Lige præcis  De kloge siger at laaangt de fleste kvinder oplever det med eller uden deres viden om det. Det er helt naturligt at det sker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.