Planlagt sex? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

LC

Hmm man kan bare ikke altid planlægge sådan noget...

For 2år siden i Februar aftalte manden og jeg at vi gern ville have et barn, og blev enige om at der nok var ca 6mdr fra vi startede til jeg ville blive gravid, så vi kunne jo ligeså godt forsøge... Og ja vores datter kom til verden den 26 december, et rigtig julebarn, for tog jo ikke mere end en måned før jeg var gravid, dårlig planlægning af os...

Omvendt her anden gang, har vi forsøgt i næsten 1 år, og faktisk ikke tænkt over at vi skulle lade være at forsøge i nogle måneder, fordi vi ikke ville have et barn med en underlig fødselsdato... Nu er jeg så blevet gravid og vores datter skal være storesøster til November... Så selvom vi har forsøgt længe, så er timingen faktisk perfekt denne gang, kunne ikke ønske et bedre tidspunkt at have termin på... (også fordi det passer ekstremt godt med job osv. for mig, at jeg er gravid nu) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Levi&LilysMor

Nope, smed dem ikke med vilje, men når man har lyst så gør man det altså, så lige et godt nytårs knald må man da sige !!! 

Anmeld

31. maj 2011

Mor til Ella

Er faktisk ligeglad, men det gør da ikke noget at det ikke bliver et dec barn Men er det det jeg får tager jeg imod med kys hånd

Vi har aldrig planlagt sex, bruger heller ikke æl. test. Jeg vil gerne kunne tænke på andre ting, og vil helst ikke have vores sexliv er en maskine, det er ikke lige mig. Det kan vi se på hvis der ikke sker noget inden for en periode.

Vil gerne have det sker, men har ikke travlt min alder gør at jeg ikke har stress lige nu

Held og lykke med dit ønskede stjernetegn

Anmeld

31. maj 2011

Mira0911

Jeg smed p-pillerne... 

Første gang blev jeg gravid under 3 mdr... 

Her anden gang tog det næsten 8 mdr før der var gevinst... 

Så man kan ikke regne med at man bliver gravid nu og her... 

Vi havde så også sex når vi har lyst... 

Anmeld

31. maj 2011

Malonde1985

Jeg tænkte slet ikke på om der var nogen måned der er bedre end andre - bare jeg blev gravid :-). Fødte min første i juni måned - dejlig årstid at være gravid i syntes jeg :-). Med nr 2 her blev jeg gravid i april og fødte 3 februar.. Må indrømme at jeg da var lidt bange for at skulke føde fx juleaften el lige deromkring - var sat til 29 januar og ku jo sagtens føde før.. Men heldigvis :-)

Anmeld

31. maj 2011

Nessie

Vi prøvede også at planlægge, men det gik overhovedet ikke efter planen. Ville have et maj-barn, men endte med et oktoberbarn 2 1/2 år efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.