Planlagt sex? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.864 visninger
15 svar
0 synes godt om
31. maj 2011

Preghiera

Jeg ved godt det er noget mærkeligt noget, men nu er jeg nysgerrig - igen!!

Da i besluttede jer for at starte PB, tænkte i så på hvornår i helst ville blive gravide? Fx - jeg tænker at jeg helst ville gøres gravid i september og så få et maj-barn - eller måske blive gravid i december og få et augustbarn - 2 gode stjernetegn og udenfor industriferien så ungerne kan fejre fødselsdag om sommeren men i skolen...

Hahaha ej det er helt vildt Monica-fra-Friends-agtigt, og bottom line er at jeg er sgu da ligeglad!!! Men hovedet køøøøører jo bare i alle mulige baby-tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Maja_4000

Vi smed pillerne , og gjorde det så , når vi havde lyst  Jeg havde sagt , at vi skulle holde pause i marts , for at minimere "risikoen" for et decemberbarn .. Men jeg blev gravid i marts alligevel :b Hehe .. Men tænk nu , hvis vi havde holdt pausen ?! Hvem ved så , hvor lang tid der var gået ?

Anmeld

31. maj 2011

Preghiera

Maja_4000 skriver:

Vi smed pillerne , og gjorde det så , når vi havde lyst  Jeg havde sagt , at vi skulle holde pause i marts , for at minimere "risikoen" for et decemberbarn .. Men jeg blev gravid i marts alligevel :b Hehe .. Men tænk nu , hvis vi havde holdt pausen ?! Hvem ved så , hvor lang tid der var gået ?

Ja det er jo det. Det er jo helt frygteligt at være "lemfældig" med noget så dyrebart som børn... Men man tænker jo mange mærkelige ting engang imellem og har tit en idé om "det perfekte"

Men tillykke med jeres kommende, dejlige-decemberbarn!

Anmeld

31. maj 2011

metski83

Jeg ville blive glad bare jeg snart kunne blive gravid, og så er jeg fuldstændig ligeglad med hvor og hvornår. Bare jeg kan få min ønskebaby

Anmeld

31. maj 2011

Maja_4000

Preghiera skriver:

Ja det er jo det. Det er jo helt frygteligt at være "lemfældig" med noget så dyrebart som børn... Men man tænker jo mange mærkelige ting engang imellem og har tit en idé om "det perfekte"

Men tillykke med jeres kommende, dejlige-decemberbarn!

Jeg har født (;

Men tak :b

Anmeld

31. maj 2011

Lou87

Self ville jeg nok overveje ikk og få et december barn, men det er slet ikk det det kommer an på her..
Jeg har heller ikk nogen ide om hvilken dag vores datter blev undfanget - vi knaledede bare fordi vi havde lyst

Anmeld

31. maj 2011

Preghiera

Maja_4000 skriver:

Jeg har født (;

Men tak :b

Nåh for søren!  Jamen tillykke!!!

Anmeld

31. maj 2011

Fenja09

Da vi besluttede os for at gerne ville have bebs, smed jeg p-pillerne og det var det vi planlagde. Vi havde absolut ikke planlagt sex efter ægløsning eller hvilken måned vi helst så den blev undfanget i - for os var det fuldstændig lige meget, bare jeg blev gravid og det gjorde jeg, dog gik der noget tid

Anmeld

31. maj 2011

Frøken J.

Preghiera skriver:

Jeg ved godt det er noget mærkeligt noget, men nu er jeg nysgerrig - igen!!

Da i besluttede jer for at starte PB, tænkte i så på hvornår i helst ville blive gravide? Fx - jeg tænker at jeg helst ville gøres gravid i september og så få et maj-barn - eller måske blive gravid i december og få et augustbarn - 2 gode stjernetegn og udenfor industriferien så ungerne kan fejre fødselsdag om sommeren men i skolen...

Hahaha ej det er helt vildt Monica-fra-Friends-agtigt, og bottom line er at jeg er sgu da ligeglad!!! Men hovedet køøøøører jo bare i alle mulige baby-tanker

Nej, ikke det mindste. Det var bare "lad os forsøge nu". Det var så RET sejt at det passer perfekt med, at jeg har termin når næste semester starter, således jeg kan tage præcis et års fri

Anmeld

31. maj 2011

twinboys

Nej vi drømte bare om børn og smed p-pillerne og laaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid efter kom to dejlige drenge til verden...

De skulle have været juni børn men blev marts børn og ihhhhh hvor jeg dog elsker dem...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.