Henriette1976 skriver:
Jeg ville sig i skulle eller kunne godt gå igang NU eller om 1-6 mdr og måske sker det dog du blever gravid med det sammen måske går der et par mdr eller måske 1-2 år hvem hved(INGEN).
Sandheder er de kloge siger drengbørn skal være helst være over 3 år når de blever storbror.Nemlig fordi føder man en pige derefter er hun hurtiger ind en dreng er i udvirkeligen.Drengebørn lære langsom ind piger især i skolealdren så har man en dreng på f.eks 8 år og en pige på 6 kan man tit komme udfor pigen kan mere ind drengen da dreng bare lære langsommer står der.Så derfor.
Jeg har selv bogen om gravidte søsken forhold osv.
Min stor søn på 10½ kunne have været stor bror 5 gangen fra han var 1,5 år og frem til han var 5 år og 1 mdr næsen.Men midste flere 4 gang med hans far også 1 gang med min nye kæreste der i feb 2005 og endelig 1/12-2005 var jeg gravid igen og min søn blev 5 år den 24 jan 2006 og føde i aug 2006 så han var endelig lidt over 5½ år jeg har haft meget glæder af de år imellem dem indtil nu der er lille søster iiiii jeg ville klar have ønske der kun var 3-4 år imellem dem hvis jeg kunne have bestemt det,
Men ikke kun børn i skal også være klar tænke på jer selv jeres aldre om ure tikker for jer der for heæt klart tro jeg det har meget hvordan forældren også klar dagene med to børn og tiden med dem det er jer som forældre der skal lære stor bror må vente lidt dea du lige skal amme eller skift ble hvis far ikke er der en god ide nu har jeg 4 børn er af nyde tiden lidt alene med storbror når far kommer hjem eller weekenden mere ind i dagtimer da han jo nok ville være i børnehave til f.eks den tid i får en lille. Tro tiden med hver især barn også har meget af sig + du gør tinge sammen med dem begge to og stor bror hente lige en ble til dig eller andre små opgaver.
Min unger er i dag Dreng på snart 10½ år dreng her den 24 juli. En datter på snart 5 år her til aug også har vi lille Tobias på 17 mdr 2 år blever han nher 23 dec + jeg har min stor bonus søn på snart 14 år til okt.
Ja og jeg nyder endelig det af de to stor klar meget sig selv og kan hjælp lidt til her og der hvor de to små/mindre også hygger sig med eller uden hinanden med os eller bare mig.
Jeg bruger meget tiden hver 14 dag på min datter hvor Tobias,s far tager mere Tobias ind mig for hun flytte 1 juni sidste år hjem til sin far mit valg.Men jeg gør også det vi leger alle 3 eller går tur alene så Tobias ikke beler helt tilside sat men han er ¨jo ikke så lille mere efterhånden som før.
Det skal nok gå i finder hurtigt udaf hvor hvordan osv tro mig 
Held og lykke

Knus Fra Henriette
Med hensyn til vores (min mands og min) alder. Jeg er 30 og min mand 31 år. Jeg ved ikke, hvornår det biologisk er for sent... Jeg var 28 da jeg blev gravid med vores første, Elias, og vi prøvede kun i 2 mdr., men derfor kan det jo godt være sværere denne gang??
Dejligt, du har så mange børn og at det fungerer for jer.