Slut med p-piller og øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2011

AnnaB.

manuka skriver:

..sorry jeg snuppede din tråd med et spørgsmål.. Jeg opretter lige selv en istedet 

Ha ha, det er iorden .

Og jeg kan godt forstå dit dilemma - jeg slutter et barselsvikariat her med udgangen af måneden, og har det selv lidt svært ved at skulle søge nyt.. for tænk nu, hvis jeg pludselig stod der og var gravid, kort efter.
Held og lykke med p-pille stop - håber det bare kører der ud af, uden for mange utålmodige stunder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2011

AnnaB.

salix skriver:

hmmm min mens kom lige på dato efter p-pille stop første gang anden gang kom den ikke pga. graviditet...

er du sikker på at du ikke har haft ÆL???

for er du i tvivl om du har haft det ville jeg teste hvis jeg var dig for så kunne den jo godt være der...

ellers held og lykke med PB

Helt ærligt, så er jeg ikke sikker på ret meget i denne forbindelse! Havde nogle voldsommer smerter i/omkring venstre æggestok 1. maj, men er ikke vant til at have ægløsningssmerter, så jeg satte det slet ikke i forbindelse med hinanden. Testede for en sikkerheds skyld igår, og den var negativ, så jeg regner med at der ikke er en baby på vej endnu .

Anmeld

1. juni 2011

AnnaB.

Holbæktrunten skriver:

Det ku ha været mit indlæg for ca 30 uger siden :0) fik alm p-pille blødningen, og gik derefter og spejdede efter tegn på ægløsning - de kom bare aldrig. Det gjorde mens dog heller ikke, selvom det føltes i understellet som om der var optræk til det...da der var gået 6-7uger efter blødningen stod jeg dog med en positiv test, og er i dag 27+2...

Hold op, det er godt nok gået stærkt for dig!

Tillykke med det .

Anmeld

1. juni 2011

AnnaB.

frk-stoltze skriver:

Tjaa tror det er meget forskelligt.

Jeg har fået aml. mens siden jeg stoppede i november, dvs. at jeg havde de samme tegn på mens som hvis jeg havde været på p-piller, ondt i maven og et være tudefjæs. ingen rigtig tegn på æl.

Så den sidste gang jeg skulle ha æl fik jeg lidt prikken i brysterne, ondt i maven og øget temp. Jeg troede virkelig jeg skulle til at ligge syg og vågnede flere gang om natten. Da jeg tog en æl-test om morgen var den positiv og jeg var frisk igen.

Nu har jeg så lige fået mens igen og denne gang har jeg fået ømme bryster, tudet og ondt i maven. Startede med kun at bløde lidt om morgen i 3 dge og nu starter den så RIGTIGT

Ja det er så min oplevelse af det og jeg synes sq ventetiden er MEGET lang, men tror først mine p-piller er ude af kroppen nu her.

Orv, det lyder også som om at du er noget ramt, når du skal have mesntruation (eller ægløsning). Jeg har ikke mærket noget som helst i størstedelen af den tid, jeg var på p-piller, og kan egentlig heller ikke mærke sååå meget nu. Men alligevel en helt masse små ting som jeg alt efter humør, kan tolke som tegn på stort set hvad som helst, ha ha. Men det er nok mest af alt bare kroppens kamp for at komme af med p-pillle rutinen.

Håber dine p-piller er ude, og at PB kan komme rigtigt i gang .

Anmeld

1. juni 2011

frk-stoltze

AnnaB. skriver:

Orv, det lyder også som om at du er noget ramt, når du skal have mesntruation (eller ægløsning). Jeg har ikke mærket noget som helst i størstedelen af den tid, jeg var på p-piller, og kan egentlig heller ikke mærke sååå meget nu. Men alligevel en helt masse små ting som jeg alt efter humør, kan tolke som tegn på stort set hvad som helst, ha ha. Men det er nok mest af alt bare kroppens kamp for at komme af med p-pillle rutinen.

Håber dine p-piller er ude, og at PB kan komme rigtigt i gang .

Smiler ja håber også vi kan ordenlig i gang nu, men det har også været lidt svært, fordi min kæreste lige har været i militæret, han skulle lige tjene sin værnepligt

Så nu skal der rigtig arbejde på PB hehe

Håber da også i snart på gevinst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.