frk-stoltze skriver:
Tjaa tror det er meget forskelligt.
Jeg har fået aml. mens siden jeg stoppede i november, dvs. at jeg havde de samme tegn på mens som hvis jeg havde været på p-piller, ondt i maven og et være tudefjæs. ingen rigtig tegn på æl.
Så den sidste gang jeg skulle ha æl fik jeg lidt prikken i brysterne, ondt i maven og øget temp. Jeg troede virkelig jeg skulle til at ligge syg og vågnede flere gang om natten. Da jeg tog en æl-test om morgen var den positiv og jeg var frisk igen.
Nu har jeg så lige fået mens igen og denne gang har jeg fået ømme bryster, tudet og ondt i maven. Startede med kun at bløde lidt om morgen i 3 dge og nu starter den så RIGTIGT
Ja det er så min oplevelse af det og jeg synes sq ventetiden er MEGET lang, men tror først mine p-piller er ude af kroppen nu her. 
Orv, det lyder også som om at du er noget ramt, når du skal have mesntruation (eller ægløsning). Jeg har ikke mærket noget som helst i størstedelen af den tid, jeg var på p-piller, og kan egentlig heller ikke mærke sååå meget nu. Men alligevel en helt masse små ting som jeg alt efter humør, kan tolke som tegn på stort set hvad som helst, ha ha. Men det er nok mest af alt bare kroppens kamp for at komme af med p-pillle rutinen.
Håber dine p-piller er ude, og at PB kan komme rigtigt i gang
.
Anmeld