Anonym skriver:
overskriften, uden det lyder grimt 
Sagen er at jeg går og skal snart have et barn med min kæreste og jeg glæder mig helt vildt!!!

Min kærste er asiater og meget mørk og jeg er super skandinavisk, blond blå øjne og jeg ved jo at vores lille blypper bliver en flot blandning
men så tænker jeg, gad vide om jeg til den tid vil få en masse "er han adopteret?" spørgsmål... ikke fordi det ville gøre noget for jeg ved jo han ikke er men... ej det er også bar mig der grubler over en masse ting. Pls i må ikke tro at jeg er ude i noget med at jeg ikke glæder mig eller at jeg vil holde mindre af ham/hende for SELVFØLGELIG glæder jeg mig og det bliver den SMUKKESTE nogensinde 
Men nogen af jer der har "blandede" børn og som tit får spørgsmål eller bare har erfaringer i vil dele? 
Jeg står i samme situation, med min smækrelækre asiatiske kærester. Og jeg tror du skal tænke på, at der jo er stoooor forskel på, hvor asiatiske halv-asiatiske børn rent faktisk ser ud. Jeg har set mange billeder, også herinde, hvor man knap kan se det asiatiske islet, og det er - for mig at se - ret sjældent, at børnene ser 100% asiatiske ud.
Glem du bare alle de spørgsmål og tænk på hvor smukt sådan et barn bliver med et asiatisk islet. Jeg kan slet ikke vente på at se vores datter, og håber hun får hans meget mørkebrune øjne, hans glødende hud og andre asiatiske træk. - Ja, du kan nok høre jeg synes manden er hot 
Anmeld