Ved ikke hvad jeg skal kalde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Anonym trådstarter

mor-til-vanessa skriver:

som en anden også skriver, så tror jeg også det kommer an på hvor du er i landet. selv bor jeg i horsens, så det er jo ikke så stort.

når jeg er i kbh, hører jeg aldrig noget, tror det er mere "normalt" med blandede nationaliter. 

heldigvis ligner min datter også mig, hun har mine blå øjne

er sikker på at jeres barn, kommer til at få fra jer begge af. der vil altid være lidt fra begge.

og mange tak. synes også hun er lækker mere.

Jah mon ikke det går... i virkeligheden tænker jeg også bare at jeg jo er TOTALT ligeglad for jeg kommer bare til at elske ham/hende SÅ højt!! Men min veninde spurgte mig om det her forleden og det havde jeg slet ikke tænkt over - før nu! Og tænkte bare gad vide om andre har oplevet "problemer" på den måde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

DenLykkelige

Anonym skriver:

Uh hvor dejligt... synes det er så flot uanset oprindelse, men når børnene lihge får det bedste fra begge sider Glæder mig sådn!

Men er lidt irriteret over at det stadig er sådan noget skidt at nbævne... også fordi jeg er bare det allermindst racistiske menneske men jeg "tør" næsten ikke at sige blandede børn eller overhovedet at nævne det. Åh...

Jeg synes det er helt okey at kalde det blandede børn, for det er jo det som de er.. Det gør dem jo ikke mere fantastiske og smukke

Men de asiat/dansk blandede børn jeg har set, de har været virkelig smukke.. uanset alder.. Så jeg tror bestemt at jeres bliver rigtig smuk

Her er lige et billede af min søster og min far Så kan du da se et bud på det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

mor-til-vanessa skriver:

heldigvis er der også gode kommentare. så det opvejer det lidt

dejligt Kan jeg også kun forestille mig med den datter i har dér. Æij altså... hun er lige til at spise!

Anmeld

30. maj 2011

skønneunger

Anonym skriver:

Nej det er rigtigt det er ikke den største kontrast hehe. Men jeg har en lille niece som fungere som et lille kig i fremtiden Hun er nemlig hans søsters datter og dermed halv asiat/dansker og det er meget tydeligt at hun har det asiatiske. Man kan faktisk ikke se det danske (skal lige siges hun er GUDE-SMUK) Men så tænker jeg jo at deres gener er stærke i den familie, så vores bliver nok også en lille smuk én der måske ikke ligner mig så meget...

nu har jeg selv 2 blandede drenge, en der er halv "hvid" og halv "sort" og den anden er kun en tredjedel hvis man kan sige det og jeg har faktisk kun fået sådan et spørgsmål 1 gang, det var da min ældste var et år ca og vi var ude og besøge min mor på hospitalet, hvor en af de andre patienter, en rar ældre dame spørger mig hvor gammel han var da jeg fik ham, og jeg må sku have set sjov ud i hovedet for jeg forstod jo ikke noget hvor efter jeg så små grinte lidt og sagde han er skam hjemmelavet hun blev mere flov end jeg gjorde, og jeg måtte sige det altså var helt ok.

hvis andre børn har spurgt hvorfor min ældste er mørk når han er dansk har jeg bare sagt som det er, det kan ikke irritere mig, de spørger jo fordi de ikke ved det og hvordan skal de ellers lære det

Anmeld

30. maj 2011

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Jah mon ikke det går... i virkeligheden tænker jeg også bare at jeg jo er TOTALT ligeglad for jeg kommer bare til at elske ham/hende SÅ højt!! Men min veninde spurgte mig om det her forleden og det havde jeg slet ikke tænkt over - før nu! Og tænkte bare gad vide om andre har oplevet "problemer" på den måde...

selvfølgelig elsker man sit barn uanset hvad.

jeg synes alligevel at det sårer lidt at folk første indskydelse er om det er et adopteret barn. men en dag lærer jeg nok bare at smile af det. 

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

CSDK<3 skriver:

Jeg synes det er helt okey at kalde det blandede børn, for det er jo det som de er.. Det gør dem jo ikke mere fantastiske og smukke

Men de asiat/dansk blandede børn jeg har set, de har været virkelig smukke.. uanset alder.. Så jeg tror bestemt at jeres bliver rigtig smuk

Her er lige et billede af min søster og min far Så kan du da se et bud på det

Ej hvor er hun køn!  Tihihi er totalt skruk så jeg forelsker mig bare sådan der i alle unger!!!

Jeg ved også bare at vores bliver meeegalækker-smækker, men tak forindlægget i hvert fald... Man bliver bekymret over de mærkeligste små ting når man er gravid var?

Anmeld

30. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

overskriften, uden det lyder grimt

Sagen er at jeg går og skal snart have et barn med min kæreste og jeg glæder mig helt vildt!!!

Min kærste er asiater og meget mørk og jeg er super skandinavisk, blond blå øjne og jeg ved jo at vores lille blypper bliver en flot blandning men så tænker jeg, gad vide om jeg til den tid vil få en masse "er han adopteret?" spørgsmål... ikke fordi det ville gøre noget for jeg ved jo han ikke er men... ej det er også bar mig der grubler over en masse ting. Pls i må ikke tro at jeg er ude i noget med at jeg ikke glæder mig eller at jeg vil holde mindre af ham/hende for SELVFØLGELIG glæder jeg mig og det bliver den SMUKKESTE nogensinde

Men nogen af jer der har "blandede" børn og som tit får spørgsmål eller bare har erfaringer i vil dele?

Jeg står i samme situation, med min smækrelækre asiatiske kærester. Og jeg tror du skal tænke på, at der jo er stoooor forskel på, hvor asiatiske halv-asiatiske børn rent faktisk ser ud. Jeg har set mange billeder, også herinde, hvor man knap kan se det asiatiske islet, og det er - for mig at se - ret sjældent, at børnene ser 100% asiatiske ud.

Glem du bare alle de spørgsmål og tænk på hvor smukt sådan et barn bliver med et asiatisk islet. Jeg kan slet ikke vente på at se vores datter, og håber hun får hans meget mørkebrune øjne, hans glødende hud og andre asiatiske træk. - Ja, du kan nok høre jeg synes manden er hot

Anmeld

30. maj 2011

hilma

Min søster er halv vietnameser(hendes far) og vores mor er islænding, og du kan tro at folk har spurgt om hun var adopteret, mor har bare pænt måtte svare, nej, hun er mit kød og blod

Nu har min søster lige fået en dejlig datter med sin færøske mand(meget hvid, lyst hår og blå øjne) og nøj, hvor er min niece bare en lækkerbidske, hun har helt sort hår og de bruneste øjne, hun er lige til at bide i

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Jeg står i samme situation, med min smækrelækre asiatiske kærester. Og jeg tror du skal tænke på, at der jo er stoooor forskel på, hvor asiatiske halv-asiatiske børn rent faktisk ser ud. Jeg har set mange billeder, også herinde, hvor man knap kan se det asiatiske islet, og det er - for mig at se - ret sjældent, at børnene ser 100% asiatiske ud.

Glem du bare alle de spørgsmål og tænk på hvor smukt sådan et barn bliver med et asiatisk islet. Jeg kan slet ikke vente på at se vores datter, og håber hun får hans meget mørkebrune øjne, hans glødende hud og andre asiatiske træk. - Ja, du kan nok høre jeg synes manden er hot

VED LIGE hvad du mener!!! Min kæreste har de FLOTTESTE øjne - bliver helt blød i knæene! Og hans hud og mund Ih ja! Håber også hun/han får så mehget af ham som muligt for synes jo han er fantastisk hehe. Men så var det bare at jeg blev lidt.. hmm? For selvom han er så smuk og lækker så har man jo lidt ejerfornemmelser og folk må gerne kunne sige "IIhhh hun har dine læber!" fx

Tillykke med din bule... Glæder mig også til at se hende

Anmeld

30. maj 2011

DenLykkelige

Anonym skriver:

Ej hvor er hun køn!  Tihihi er totalt skruk så jeg forelsker mig bare sådan der i alle unger!!!

Jeg ved også bare at vores bliver meeegalækker-smækker, men tak forindlægget i hvert fald... Man bliver bekymret over de mærkeligste små ting når man er gravid var?

Altså jeg synes jo hun er enormt smuk, og ikke bare fordi hun er min lillesøster, men jeg er sååå misundelig på hendes gener

Og ja, man bekymrer sig virkelig om de mærkeligste ting Jeg er kun 5 uger henne, og tænker allerede nu på hvordan det lille spir mon ser ud til den tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.