Anonym skriver:
overskriften, uden det lyder grimt 
Sagen er at jeg går og skal snart have et barn med min kæreste og jeg glæder mig helt vildt!!!

Min kærste er asiater og meget mørk og jeg er super skandinavisk, blond blå øjne og jeg ved jo at vores lille blypper bliver en flot blandning
men så tænker jeg, gad vide om jeg til den tid vil få en masse "er han adopteret?" spørgsmål... ikke fordi det ville gøre noget for jeg ved jo han ikke er men... ej det er også bar mig der grubler over en masse ting. Pls i må ikke tro at jeg er ude i noget med at jeg ikke glæder mig eller at jeg vil holde mindre af ham/hende for SELVFØLGELIG glæder jeg mig og det bliver den SMUKKESTE nogensinde 
Men nogen af jer der har "blandede" børn og som tit får spørgsmål eller bare har erfaringer i vil dele? 
jeg har en datter med en african american, for at være helt korekt.
og jeg fået en del spørgsmål om jeg selv havde født hende og hvor hun var fra osv. det bringer virkelig mit pis i kog, men tror aldrig jeg kommer udenom de spørgsmål.
for nylig var der en dreng på legepladsen, der spurgte hvor hun var fra, svarede så at hun var dansk. det kunne han ikke forstå og sagde jamen hun er jo mørk. og måtte jo så sige at det var fordi hendes far var mørk. han kunne slet ikke få det til at passe, og da slet ikke at hendes kusine (min niece) er lys, han synes det var mærkeligt at de var i familie.
enten var den dreng ikke særlig "normal" eller også... men jeg blev i hver fald rigtig gal. hader alle de spørgsmål.
så tror ikke du undgår dem. 
Anmeld