Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Elmer&Amy skriver: altså enten så er hun set med mine øjne et meget fattigt menneske forstået som at hun skal hævde sig selv på andre bekostning... eller os så kan hun bare ikke finde ud af at sige at hun faktisk er ked af at det ikke er lykkedes for jer... har en veninde der har prøvet i hvad 6 år nu, jeg havde det SÅ dårligt med at skulle offentlige gøre at jeg var gravid så hun vidste det,og hold kæft jeg har tudet over det.. men gjorde det altså meget anderledes end din veninde..
altså enten så er hun set med mine øjne et meget fattigt menneske forstået som at hun skal hævde sig selv på andre bekostning...
eller os så kan hun bare ikke finde ud af at sige at hun faktisk er ked af at det ikke er lykkedes for jer...
har en veninde der har prøvet i hvad 6 år nu, jeg havde det SÅ dårligt med at skulle offentlige gøre at jeg var gravid så hun vidste det,og hold kæft jeg har tudet over det.. men gjorde det altså meget anderledes end din veninde..
Ved heller ikke lige hva der er gået galt? Må jeg inderømme. Hun plejer ikke at være sådanne.. Men kan jo godt være hun har skjult det Ho knows..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babywish1 skriver: Jeg har bare fået den sygeste besked fra en "veninde" ?Hun skriver: 4+5 i dag haha jeg er sq gravid.. Svarer ikke..Så får jeg denne: Ved godt du har prøvet i over et år nu, men jeg har prøvet 4 uger! Hva sker der? Vi har kendt hinanden i 9 år Jeg føler mig virkelig såret.?Hva skal jeg skrive/gøre?
Jeg har bare fået den sygeste besked fra en "veninde" ?Hun skriver: 4+5 i dag haha jeg er sq gravid.. Svarer ikke..Så får jeg denne: Ved godt du har prøvet i over et år nu, men jeg har prøvet 4 uger! Hva sker der? Vi har kendt hinanden i 9 år Jeg føler mig virkelig såret.?Hva skal jeg skrive/gøre?
PUHA hvis min veninde havde gjort det sammen....
Det virker respektløs - jeg havde nok LIGE brug for et pusterum fra den såkaldte veninde efterfølgende....
fra en som forstår dig
Hvis det var mig, så ville jeg slet ikke svare hende, hverken tillykke eller noget. For det hun skrev til dig, kan hun ikke være bekendt.
jeg havde nok overvejet at spørge hende hvor gammel hun dog lige er, for det svar der er da godt nok både ondt og barnligt... man griner da ikke over andres smerte, og da slet ikke hvis man kender deres baggrund, samt kalder sig en GOD veninde...
håber du er okay
Syntes da godt nok hun er lidt ondskabsfuld.
Ikke en sød besked a få.
Eva. skriver: Skriv at du godt kan høre på hende at de kun har prøvet i 4 uger for ellers ville hun vide hvor meget sådan en besked sårer...
Skriv at du godt kan høre på hende at de kun har prøvet i 4 uger for ellers ville hun vide hvor meget sådan en besked sårer...
enig
Skriv tilbage at der da virkelig ikke er grund til hun skal gnide salt i såret - og at du er skuffet over hende!
helt enig... virkelig tankeløs
tror det handler om at hun måske er glad for sin graviditet, og blev fornærmet over at hun måske ikke følte at du var glad på hendes vegne ved ikke at svare..
Meeeeen.. lige den sidste besked der, den var da rimelig unødvændig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128