Hvorfor :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Henriette1973

Eva. skriver:

Skriv at du godt kan høre på hende at de kun har prøvet i 4 uger for ellers ville hun vide hvor meget sådan en besked sårer...

Hvor er jeg bare enig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Kruse90

Eva. skriver:

Skriv at du godt kan høre på hende at de kun har prøvet i 4 uger for ellers ville hun vide hvor meget sådan en besked sårer...

helt enig

Anmeld

30. maj 2011

Kit

Eva. skriver:

Så enig

Anmeld

30. maj 2011

frk-stoltze

Det da utroligt man kan finde på, at skrive sådan

Håber hun har rigtig røde øre lige nu.

Håber snart du/i får to smukke streger

Anmeld

30. maj 2011

Babywish1

Syntes bare virkelig, at den gjorde nas. Sådan rigtig nas. Ved overhovedet ikk om jeg vil kontakte hende, hun vidste hvordan jeg havde det, mht graviditet. Også skriver hun sådan en besked?? Jeg forstår ikk hvor veninde tingen er henne?
Skal jeg skrive?

Er meget forvirret.

Anmeld

30. maj 2011

lukasmor

Mira0911 skriver:

Synes det er direkte flabet af hende... Ja undskyld mig! 

Helt enig! Virkelig respektløs!

Anmeld

30. maj 2011

2xlykke

Eva. skriver:

Præcis... skriv det og se om hun virkelig ikke har tænkt nærmere over hvor ondskabsfuld en besked det i virkeligheden er.

Anmeld

30. maj 2011

twinboys

skønneunger skriver:

tror jeg ville skrive, tillykke med det men hvad har det at gøre med hvor længe vi har prøvet?

håber du også snart får dit ønske opfyldt.

det ville jeg også skrive

Anmeld

30. maj 2011

Babywish1

Tak piger <3
Jeg vil prøve at skrive til hende senere...
Jeg håber også på de to fantastiske magiske streger..

Anmeld

30. maj 2011

Carl-Emil's mor

Babywish1 skriver:

Jeg har bare fået den sygeste besked fra en "veninde" ?
Hun skriver: 4+5 i dag haha jeg er sq gravid..
Svarer ikke..
Så får jeg denne: Ved godt du har prøvet i over et år nu, men jeg har prøvet 4 uger!
Hva sker der? Vi har kendt hinanden i 9 år
Jeg føler mig virkelig såret.?
Hva skal jeg skrive/gøre?

altså enten så er hun set med mine øjne et meget fattigt menneske forstået som at hun skal hævde sig selv på andre bekostning...

eller os så kan hun bare ikke finde ud af at sige at hun faktisk er ked af at det ikke er lykkedes for jer...

har en veninde der har prøvet i hvad 6 år nu, jeg havde det SÅ dårligt med at skulle offentlige gøre at jeg var gravid så hun vidste det,og hold kæft jeg har tudet over det.. men gjorde det altså meget anderledes end din veninde.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.