jamen det hele gik op i at min mens kom 4 dage før tid.
Og bare for at udelukke at det kunne skyldes en graviditet tog jeg en test, for man skal jo ikke fortsætte med prævention hvis uheldet er ude.
Jeg bruger p-ring. Og tager den altid ud fredag og får mens ca mandag. Men den her gang kom mens inden jeg overhovedet tog ringen ud, det ville svare til at jeg fik min mens 3-4 dage før normalt og det har jeg alligevel aldrig prøvet før. Derfor testen.
Men nu er jeg en af den der kan teste positivt flere dage før testdag, udskiler åbenbart en hulens masse hcg hver gang jeg er gravid:-)
Og så svag som den er er der ingen tvivl om at det er en snydestreg. Ret magen til den anden valmed jeg tog i morges for der kom ekstra stregen sørme også inden for 5 min....
MMen igen, jeg ER ikke gravid, kan se det på testen, undrer mig bare og har jo så fået andre svar end herinde der bekræfter snydestreger, dog ikke kun med Valmed, men med flere andre tests, så det må jo næsten være en eller anden form for produktionsfejl man er lidt uheldig at snuble over:-)For hvir man får en svag streg på en, men totalt negativ på måske 2-3 andre, så er det jo den første den er gal med:-)
Men tak for jeres besvarelser, holder mig til nogle andre frem over, bare ærgeligt, for det er jo så nemme at få fat på:-D
Anmeld