hold da kæft valmed er ringe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Sof

Jeg har kun positivt at sige om valmed teste. Jeg testede klart negativt mange gange og har kun testet positivt når jeg har været gravid. Både svagt og tydeligt.  Har aldrig nogensinde fået en falsk positiv test og jeg har godt nok testet en del

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

salix

Anonym skriver:

har en gang før for mange år siden fået en falsk positiv test.

Af flere årsager tog jeg er her den anden dag, og sørme om der ikke dukkede en MEGET ultrasvag streg frem. Men, jeg er bare IKKE gravid, er på prævention en måned endnu inden vi prøver på PB.

Kan simpelthen ikke forstå man kan få nogen form for reaktion på en test når man ikke har HCG i kroppen, det burde teoretisk set ikke kunne lade sig gøre. Aligevel er der måned efter måned piger der får en svag ekstra streg med Valmed, men sjovt nok ikke ret mange andre mærker.

Ville egenligt ikke så meget andet end at brokke mig. Selv i neagativ i paint lyser den  op. hvilket heller ikke burde kunne ses når man ikke er gravid....

Så, piger stol kun på Valmed hvis den er klokkeklar lyserød:-)

negativ i paint der IKKE burde ses overhovedet.

med risiko for at lyde dum men jeg syntes ikke at den ser posetiv ud den test du har lagt billede op af... jeg kan altså kun se kontrolstregen....

Anmeld

30. maj 2011

Kamulla

hmm... kommer nr. 2 streg inde for det tidsinerval der siges hvor svaret på testen skal ses??? for har oplevet med flere andre teste at lægger de over det tidsrum der er givet for DEN test, kan den godt vise svag posetiv.. men det svar kan man ikke regne med da man har aflæst testen for sent

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

Testen så sådan ud efter ca 1 minuts tid....

Og jeg ER ikke gravid.-)

Undrer mig bare over at teste gør sådan noget når de er designet til KUN at reagere på HCG, ikke bare på tis:-) Men grunden til at jeg købte dem er de er billige, nemme at få i Netto og fordi det er 5 år siden jeg sidst fik en falsk positiv, så troede vel egentligt de var blevet bedre måske.

Men undgår dem i hvert fald frem over, nu når PB skal i gang snart:-)

Anmeld

30. maj 2011

Kamulla

Anonym skriver:

Testen så sådan ud efter ca 1 minuts tid....

Og jeg ER ikke gravid.-)

Undrer mig bare over at teste gør sådan noget når de er designet til KUN at reagere på HCG, ikke bare på tis:-) Men grunden til at jeg købte dem er de er billige, nemme at få i Netto og fordi det er 5 år siden jeg sidst fik en falsk positiv, så troede vel egentligt de var blevet bedre måske.

Men undgår dem i hvert fald frem over, nu når PB skal i gang snart:-)

drikker du meget cola???? for du kan teste posetivt med cola.. det har jeg selv leget med kunne ikke få en naturlig forklaring af min kemi lære, og har glemt at spørge i biologi

Anmeld

30. maj 2011

Anonym

Jeg har så prøvet det med uni step og de der plastic pinde på apoteket. Hvis man vil undgå det med streger så kan man købe den digitale test istedet

Anmeld

30. maj 2011

Mira0911

Synes du skal prøve med andre teste, og se om de siger det samme... 

Kan varmt anbefale ClearBlue... 

Anmeld

30. maj 2011

Lotus86

Måske spørger jeg dumt, men har du testet med andre teste siden du er så sikker på du ikke er gravid? Og i så fald, hvornår i forhold til hvad tid du tog Valmedtesten?

Anmeld

30. maj 2011

mortilfreja

Anonym skriver:

har en gang før for mange år siden fået en falsk positiv test.

Af flere årsager tog jeg er her den anden dag, og sørme om der ikke dukkede en MEGET ultrasvag streg frem. Men, jeg er bare IKKE gravid, er på prævention en måned endnu inden vi prøver på PB.

Kan simpelthen ikke forstå man kan få nogen form for reaktion på en test når man ikke har HCG i kroppen, det burde teoretisk set ikke kunne lade sig gøre. Aligevel er der måned efter måned piger der får en svag ekstra streg med Valmed, men sjovt nok ikke ret mange andre mærker.

Ville egenligt ikke så meget andet end at brokke mig. Selv i neagativ i paint lyser den  op. hvilket heller ikke burde kunne ses når man ikke er gravid....

Så, piger stol kun på Valmed hvis den er klokkeklar lyserød:-)

negativ i paint der IKKE burde ses overhovedet.

Hvordan kan du være så sikker på at du ikke er gravid??

Og hvis du er så sikker på at du ikke er det´, hvorfor så teste i det hele taget???

Bare en tanke

Anmeld

30. maj 2011

Anonym trådstarter

jamen det hele gik op i at min mens kom 4 dage før tid.

Og bare for at udelukke at det kunne skyldes en graviditet tog jeg en test, for man skal jo ikke fortsætte med prævention hvis uheldet er ude.

Jeg bruger p-ring. Og tager den altid ud fredag og får mens ca mandag. Men den her gang kom mens inden jeg overhovedet tog ringen ud, det ville svare til at jeg fik min mens 3-4 dage før normalt og det har jeg alligevel aldrig prøvet før. Derfor testen.

Men nu er jeg en af den der kan teste positivt flere dage før testdag, udskiler åbenbart en hulens masse hcg hver gang jeg er gravid:-)

Og så svag som den er er der ingen tvivl om at det er en snydestreg. Ret magen til den anden valmed jeg tog i morges for der kom ekstra stregen sørme også inden for 5 min....

MMen igen, jeg ER ikke gravid, kan se det på testen, undrer mig bare og har jo så fået andre svar end herinde der bekræfter snydestreger, dog ikke kun med Valmed, men med flere andre tests, så det må jo næsten være en eller anden form for produktionsfejl man er lidt uheldig at snuble over:-)For hvir man får en svag streg på en, men totalt negativ på måske 2-3 andre, så er det jo den første den er gal med:-)

Men tak for jeres besvarelser, holder mig til nogle andre frem over, bare ærgeligt, for det er jo så nemme at få fat på:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.