hold da kæft valmed er ringe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.481 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. maj 2011

Anonym trådstarter

har en gang før for mange år siden fået en falsk positiv test.

Af flere årsager tog jeg er her den anden dag, og sørme om der ikke dukkede en MEGET ultrasvag streg frem. Men, jeg er bare IKKE gravid, er på prævention en måned endnu inden vi prøver på PB.

Kan simpelthen ikke forstå man kan få nogen form for reaktion på en test når man ikke har HCG i kroppen, det burde teoretisk set ikke kunne lade sig gøre. Aligevel er der måned efter måned piger der får en svag ekstra streg med Valmed, men sjovt nok ikke ret mange andre mærker.

Ville egenligt ikke så meget andet end at brokke mig. Selv i neagativ i paint lyser den  op. hvilket heller ikke burde kunne ses når man ikke er gravid....

Så, piger stol kun på Valmed hvis den er klokkeklar lyserød:-)

negativ i paint der IKKE burde ses overhovedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Filippa & Liva

Er da ked af at høre du har dårlige erfaringer med Valmed testene ...  

Jeg har kun positivt at sige om dem, men min test var så også bragende knaldrød positiv da jeg testede.

Men kan godt forstå det er træls at få en meget svag positiv, hvis det så ikke passer.

Anmeld

29. maj 2011

Krussedulle

BigBabyWish skriver:

Er da ked af at høre du har dårlige erfaringer med Valmed testene ...  

Jeg har kun positivt at sige om dem, men min test var så også bragende knaldrød positiv da jeg testede.

Men kan godt forstå det er træls at få en meget svag positiv, hvis det så ikke passer.

Det er også min erfaring  

TS, trist at du oplever noget andet.. har også gode erfaringer med g-test fra billig-teste.dk  hvis det er

Anmeld

29. maj 2011

Maise86

Anonym skriver:

Af flere årsager tog jeg er her den anden dag, og sørme om der ikke dukkede en MEGET ultrasvag streg frem. Men, jeg er bare IKKE gravid, er på prævention en måned endnu inden vi prøver på PB.

Kan simpelthen ikke forstå man kan få nogen form for reaktion på en test når man ikke har HCG i kroppen, det burde teoretisk set ikke kunne lade sig gøre. Aligevel er der måned efter måned piger der får en svag ekstra streg med Valmed, men sjovt nok ikke ret mange andre mærker.

Ville egenligt ikke så meget andet end at brokke mig. Selv i neagativ i paint lyser den  op. hvilket heller ikke burde kunne ses når man ikke er gravid....

Men er det da fulstændig utænkeligt at det er fordi du er gravid den er positiv?

Anmeld

29. maj 2011

aya-zia

Anonym skriver:

det første jeg lige tænker er at ALT prævention kan svigte... så måska er du faktisk gravid... måska du skulle prøve med en anden test for at være sikker...

derudover har jeg ik oplevet dat samme som dig men vil lige give dig en  og så håber jeg de har bedre held med en anden test

Anmeld

29. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Ved hvad du mener, har selv af KUN valmed taget omkring 15-20 stykker med resultat 2 streger , og er IKKE gravid ;D

Det er fint nok for dem som rent faktisk ER gravid, og dem hører man nok ikke den store brok fra, men dem som IKKE er gravid og med 2 streger som resultat kan man høre om , og det burde ikke kunne ske :/ Dåååårligt. Så er jeg ligeglad med om den virker når folk er gravid men virker den ikke den anden vej, så må de sku studere det hele igen og få det til at virke, utroligt de kan fortsætte,burde næsten få Kontant til at kigge på det;P ej joke, men de burde stoppe det i hvert fald. De skal ikke lave mange flere gannemsnits fejl testninger end andre test gør!

Anmeld

30. maj 2011

Joanna

Jeg synes netop, valmed var længe om at vise positiv... Men måske skal man bare holde sig fra at teste konstant 

Anmeld

30. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Åh jeg har også tryllet mange fine falske streger frem med Valmed. Men det er ikke det eneste mærke jeg har oplevet det med. 

Anmeld

30. maj 2011

Anonym

Jeg har haft brugt valmed hvergang men den har kun kunne vise svag positiv  selv efter jeg er gået en uge over tid..

Har lige taget en idag hvor jeg er gået 3 dage over tid men den viser negativ

Jeg syntes ikke de er særlig gode

Anmeld

30. maj 2011

Hulubulu86

Det er da for daarligt at de kan vise falsk positiv, burde ikke ske! Men undrer mig dog lidt over at du saa er fortsat med at koebe/bruge dem?

Praevention er jo desvaerre ikke 100% sikkert, saa ville nok teste en ekstra gang hvis jeg var dig (maaske ikke lige med valmed).

Jeg blev selv gravid paa p-piller, havde ingen graviditets-symptomer, alt var helt som det skulle vaere, lige indtil jeg maerkede baby'en sparke inden i maven, saa tog jeg altsaa en test og det viste sig jeg var i uge 21-22. Til gengaeld skulle jeg jo saa kun vente i 3 dage paa at faa af vide at det var en lille dreng der laa og rumsterede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.