Hvordan er det med feber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2008

Marco2

Åhh, stakkels Maltedrengen.

Vi ringede til lægen i formiddags som gerne lige ville se hende. Og hun var rød i det ene øre, så lægen tror det er mellemørebetændelse. Så nu er Em på penicilien. Men hun er godt nok skidt. Har lige taget temp og den er 40,1... så hun har fået en pano mere.... Kan møb virkelig gi' så høj feber....?

AG - stadig med sygt barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2008

Tikki

Marco2 skriver:

Åhh, stakkels Maltedrengen.

Vi ringede til lægen i formiddags som gerne lige ville se hende. Og hun var rød i det ene øre, så lægen tror det er mellemørebetændelse. Så nu er Em på penicilien. Men hun er godt nok skidt. Har lige taget temp og den er 40,1... så hun har fået en pano mere.... Kan møb virkelig gi' så høj feber....?

AG - stadig med sygt barn.

hmm hvis du spørger mig, så tror jeg det er 3-dages feber....men altså jeg det bygger jeg kun udelukkende på den erfaring jeg har med Iza Vi fik jo også penicilin mod mellemørebetændelse, da vi kom til lægen, men da feberen ikke var faldet indenfor et døgn, så kunne det jo ikke været MØB, hun havde feber af.....Så måtte det være noget andet som penicilin ikke virkede på.....og det var det så også.

Jeg har lige slået tredages-feber op her i min lille bog om sygdomme og der står faktisk at lægen ofte tager fejl af tredagesfeber og begyndende MØB, fordi det starter med med lidt de samme symptomer.....

Anmeld

21. november 2008

Marco2

Hej Jeanette.

Tusind tak for svar. Jeg er overrasket over at det er MØB for der har ingen symptomer været på det overhovedet, andet end feberen.
Hun virker ikke som om hun har ondt, hun tager sig ikke til ørerne, og hun har ingen problemer med at ligge ned. Hun sover ok om natten.

Men idag virker hun meget mere frisk. Vi har endda været ude at lege. MEn de foregående dage har formiddagen jo også været fin. Det er først lidt op ad formiddagen at feberen er trådt til. Men jeg må jo se om penicilinen virker.

AG - nu hjemme fra arbejde på 3. dagen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.