Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ivfmarie skriver:Tak for det... jeg har nemlig også et bette pus der lige har rundet de 40 i feber... Jeg pumper ham bare med pano uden at blinke, men i dag har jeg dog været lidt nervøs, fordi han ryster/sitrer når feberen er over ham.Men jeg vil da bare overføre jeres vagtlæges råd til mig selv - tak.Gad vide hvor længe de små pus må have så høj feber?Marie
Da Iza havde 3-dages-feber ringede vi en del gange til vagtlægen og de sagde hver gang at det var ok de havde høj feber i 2-3 dage..selvfølgelig kun hvis man kunne få dem til at drikke, de tissede, var uden feberkramper og ellers ikke faldt væk/besvimede.......men jeg synes det er længe, når de bare ligger helt sløve som Iza gjorde, så jeg ringede og ringede til dem (bekymret førstegangsmor, har de bare tænkt)
Marco2 skriver: ja, gu bliver man bekymret.Jeg troede vi var ovre det da jeg målte 36,8 på hende i morges. Men hun er begyndt at blive træt og har fået røde kinder, så jeg tog lige tem igen, og nu har hun sgu 39,1..........Øv...Ag
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128