kniiib knibbb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2008

Loggidut

list som at huske pillen!

hvad med at blive enig med dig selv når du er på wc, knib strålen over....HVER GANG! det er da en reminder der vil noget...og måske til at huske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2008

ivfmarie

Loggidut skriver:

list som at huske pillen!

hvad med at blive enig med dig selv når du er på wc, knib strålen over....HVER GANG! det er da en reminder der vil noget...og måske til at huske?

HOV HOV!! Netop det der må man ikke.. altså klippe strålen over.. det er et eller andet med blærefunktionen (kan ikke huske det)

Man kan en gang i mellem prøve at stoppe strålen - bare for at se om man mestrer teknikken, men ikke hver gang..

Marie - der burde knibe noget mere... der er nemlig også noget med en bagvæg der ikke er helt hvor den skal være

Anmeld

19. november 2008

Loggidut

HOV HOV!! Netop det der må man ikke.. altså klippe strålen over.. det er et eller andet med blærefunktionen (kan ikke huske det)

Man kan en gang i mellem prøve at stoppe strålen - bare for at se om man mestrer teknikken, men ikke hver gang..

Marie - der burde knibe noget mere... der er nemlig også noget med en bagvæg der ikke er helt hvor den skal være

hov, det har jeg da aldrig hørt???

aj det må vi sgu da undersøge...må man ikke det?

Anmeld

19. november 2008

Anonym trådstarter

Loggidut skriver:

nej det har jeg også hørt man ikke må..
man må gerne teste om man kan.. men ikke hver gang, netop fordi man så ikke får tømt blæren helt og så kan man ende med en slap blære mener jeg..

men tak for alle jeres råd..
har knibet 3 gange idag hvor jeg har holdt knibet så lang tid jeg kunne og så gentaget det et par gange...

husk husk husk husk.....!!!!

Anmeld

19. november 2008

ka li ja

Loggidut skriver:

nej det må man ikke.med mindre det da lige er for at teste om man kan.
det er noget med at hvis du kniber for meget der, så får du aldrig tisset færdig og vil hele tiden ha tis i blæren

Anmeld

19. november 2008

Nadi

Nu har jeg kun læst dit indlæg, så hvis mine forslag allerede er blevet foreslået så undskylder jeg på forhånd.
Men når du skræller kartofler, kører på en bestemt vej, 5 -10 min inden du går i seng, når du står og børster tænder ser en eller anden serie, hvis der er en bestemt en du følger med i eller når du logger ind på baby.dk ??! Sæt en gul postits op som kan minde dig på det, og efter nogle gange så er det blevet til en vane.

God fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.