kniiib knibbb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. november 2008

Anonym trådstarter

ja det var lægens ord til mig.. suk..
min bagvæg (forneden) er stadig ikke god og er sunket ned.. pis lort og møg..
hun sagde dog at man bare skulle træne det op.. så det var ikke for sent, jeg skulle bare huske at knibe.. kan fandeme ik huske det pis.
og problemet er at bagvæggen genere min skambamser... åhhhh hulk snøft..
føler mig fandeme som en på 70

nogen ideer til at huske det????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2008

Ny mor

Findes der ikke et efterfødselshold (i fittnesscenter eller aftenskole) der hvor du bor? Så kan du få lært øvelserne rigtigt og komme godt igang, for det lyder da rigtig træls.....
Kh Birgitte

Anmeld

19. november 2008

linemus

Måske skulle vi smide et indlæg engang imellem: Kniiiiiib! Så kan vi sidder herinde i fællesskab og knibe hele aftenen 76.gif

Øv, det lyder træls for dig, men godt at der kan gøres noget. Hvad med at gøre det på bestemte tidspunkter, så det bliver en vane? F.eks. når du børster tænder eller kører i bil på arbejde eller hvor du kører hen, eller hver gang du åbner baby.dk (så bliver der jo nok knebet en del?).

- Line, der kun kniber når hun bliver mindet om det... f.eks. lige nu...

Anmeld

19. november 2008

Anonym trådstarter

Ny mor skriver:

Findes der ikke et efterfødselshold (i fittnesscenter eller aftenskole) der hvor du bor? Så kan du få lært øvelserne rigtigt og komme godt igang, for det lyder da rigtig træls.....
Kh Birgitte

problemet er at jeg godt kan finde ud af at knibe..
men ikke kan huske det..

hvis jeg skal huske noget.. så skriver jeg det på min hånd som sådan en tumpe..

har overvejet at skrive gule sedler rundt omkring mig hvor der står KNIIIIB på..
men tror du ik gæsterne vil synes det er lidt sært

Anmeld

19. november 2008

linemus

Anonym skriver:

problemet er at jeg godt kan finde ud af at knibe..
men ikke kan huske det..

hvis jeg skal huske noget.. så skriver jeg det på min hånd som sådan en tumpe..

har overvejet at skrive gule sedler rundt omkring mig hvor der står KNIIIIB på..
men tror du ik gæsterne vil synes det er lidt sært

Du kan bare skrive BINK. Så er der ingen der ved hvad det betyder andre end dig 76.gif

Anmeld

19. november 2008

Anonym trådstarter

linemus skriver:

Måske skulle vi smide et indlæg engang imellem: Kniiiiiib! Så kan vi sidder herinde i fællesskab og knibe hele aftenen 76.gif

Øv, det lyder træls for dig, men godt at der kan gøres noget. Hvad med at gøre det på bestemte tidspunkter, så det bliver en vane? F.eks. når du børster tænder eller kører i bil på arbejde eller hvor du kører hen, eller hver gang du åbner baby.dk (så bliver der jo nok knebet en del?).

hmm til og fra arbejde ville da ik være nogen dårlig ide.. jeg laver jo ik så meget andet..

hmm må bare prøve at huske det.. er bare temmelig ked af den melding fra lægen.. hun sagde til mig at i min alder burde jeg slet ikke have sådan noget.. suuk

Anmeld

19. november 2008

Anonym trådstarter

linemus skriver:

Du kan bare skrive BINK. Så er der ingen der ved hvad det betyder andre end dig 76.gif

haha god ide egentlig..

Anmeld

19. november 2008

Ny mor

Du kan skrive det på din pauseskærm, ha, ha.......

Anmeld

19. november 2008

Anonym trådstarter

Ny mor skriver:

Du kan skrive det på din pauseskærm, ha, ha.......

haha tror du så ik min mand vil se lidt sær ud i hovedet når han kommer hjem.... når jeg sidder foran computeren og ser på en pauseskærm haha

Anmeld

19. november 2008

ka li ja

linemus skriver:

ja jeg sidder også og kniber løs nu. jeg glemmer det ellers altid.!!
go ide lige at få den frem. i tide og utide

kniiiib

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.