Så er vi så godt som klar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Lilac

kitty skriver:

Vi bor nærmest i et stort arvestykke Jeg har så mange gamle ting, men jeg sætter virkelig pris på dem! Kan godt lide tingene har en historie. Nu kan vi snart tilføje at krølfisen også har sovet deri

Ja, det er altså så fedt med arvestykker.. vi har også et par til at stå rundt omkring og det er altså bare noget andet med ting som har en historie... Hvor bliver det spændende med jeres familieforøgelse... hvornår mon jeres lille baby vælger at titte frem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

otlitrom

Lilac skriver:

Ja, det er altså så fedt med arvestykker.. vi har også et par til at stå rundt omkring og det er altså bare noget andet med ting som har en historie... Hvor bliver det spændende med jeres familieforøgelse... hvornår mon jeres lille baby vælger at titte frem?

Jeg ved det ikke, men maven er sunket en del, og der bliver arbejdet på højtryk derinde for at komme længere ned i mit bækken, det er jeg slet ikke i tvivl om

Jeg synes det tager til med kvalme, menslignende smerter og plukveer, men der kan jo gå laaaaang tid endnu. Dog max 35 dage. Har jeg ikke født om 35 dage sætter de mig igang!

Anmeld

28. maj 2011

Lilac

kitty skriver:

Jeg ved det ikke, men maven er sunket en del, og der bliver arbejdet på højtryk derinde for at komme længere ned i mit bækken, det er jeg slet ikke i tvivl om

Jeg synes det tager til med kvalme, menslignende smerter og plukveer, men der kan jo gå laaaaang tid endnu. Dog max 35 dage. Har jeg ikke født om 35 dage sætter de mig igang!

uhhh, hvor spændende!!! Vildt du allerede begynder at føle mens-lign. smerter... det var sådan mine veer startede (og jeg var 12 dage over tid og helt overbevist om han ikke ville komme ud før de satte mig igang +14)

Anmeld

28. maj 2011

otlitrom

Lilac skriver:

uhhh, hvor spændende!!! Vildt du allerede begynder at føle mens-lign. smerter... det var sådan mine veer startede (og jeg var 12 dage over tid og helt overbevist om han ikke ville komme ud før de satte mig igang +14)

Jeg tror det er fordi jeg er stresset Dødsfald, BA, dårlig søvn.. hele pakken.. Det kan jo være falske tegn eller ønsketænkning. men opkasten og den manglende madlyst er i hvert fald god nok. Jeg spiser som en fugl i disse dage

Anmeld

28. maj 2011

Barbamama

Ej hvor er den fin!!! Det er bare dejligt med sådan nogle ting med en speciel betydning. Carlas første seng var en Caspers morfar havde lavet.

Anmeld

28. maj 2011

Lilac

kitty skriver:

Jeg tror det er fordi jeg er stresset Dødsfald, BA, dårlig søvn.. hele pakken.. Det kan jo være falske tegn eller ønsketænkning. men opkasten og den manglende madlyst er i hvert fald god nok. Jeg spiser som en fugl i disse dage

ja, det kan sikkert godt have noget med det at gøre, I står godt nok i en hård periode... håber krølfisen bliver derinde lidt endnu, så du kan blive færdig med din BA 

Anmeld

28. maj 2011

Laulund87

Gud hvor er den bare charmerende, den er lige mig!!

Ja Peter Plys var heller ikke rigtig velkommen her, men han har alligevel sneget sig ind hist og her..Det går nok

Anmeld

28. maj 2011

lion

Hvor er den seng bare fin. Ja det er dejligt med arvegods.

Det er en super fin seng.

Jeg håber lidt jeg får lov at "arve" et ORANGE badekar af min mor(bestefar Jørgen har det lige nu(mens han lever))

FOr jeg blev badet i det som barn, og har billeder af det, mine børn er også blevet badet i det og der har jeg også billeder

Anmeld

28. maj 2011

TbCp

Den er bare rigtig fin! Og skægt med en der har så lang en historie bag sig!

Anmeld

28. maj 2011

Mira0911

Det ser jo godt ud det der... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.