kitty skriver:
Sengen er kommet hjem! Den er bygget af min oldefar for ca 80 år siden. Den er af bambus og liiidt skrøbelig. India har selvfølgelig allerede lavet udspring over i den fra vores dobbeltseng, og det holdt den til. Jeg tror derfor godt den kan holde til et par måneder med Krølfisen 
Vi er generelt ikke så glade for Peter Plys herhjemme, og havde svoret at den gule bjørn ikke skulle ind i vores hjem, hvis det var ting vi købte selv. Nu har vi fået denne sengerand af min veninde, og den er som skabt til sengen. Det kan bare ikke være anderledes, jeg synes selv det ser SÅ fint ud!
Så ja, her er Krølfisens køje 
Hej Kitty, det ser fint ud med den lille babyseng 
Men jeg blivern ødt til at spørge dig om du er 100% sikker påd et er din oldefar der har bygget den for 80 bår siden?
Jeg spørger fordi vi selv i familien har en seng magen til (blot lidt mørkere i træet og vidst uden de der metalbeslag)
Og vi kalder den godt nok "familiesengen" men jeg tror altså den er indkøbt et eller andet sted for mange år siden (altså da mor var barn eller sådan noget hehe)
Og så har jeg i øvrigt set et par stykker mere af dem rundt omkring, der står blandt andet 1-2 styks på det lokale kræmmermarked....
det var bestemt ikke for at genere dig, eller gøre dig trist. Jeg spørger KUN fordi jeg SELV troede at vores "familieseng" var lavet af en olde eller sådan noget, fordi min egen mor også har osvet i den... Jeg blev lidt skuffet da jeg så den stå rundt omkring....
Bortset fra det, så glæder jeg mig skisme til at se hvem der gemmer sig inde i din hule 
Anmeld