Så er vi så godt som klar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.229 visninger
30 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

otlitrom

Sengen er kommet hjem! Den er bygget af min oldefar for ca 80 år siden. Den er af bambus og liiidt skrøbelig. India har selvfølgelig allerede lavet udspring over i den fra vores dobbeltseng, og det holdt den til. Jeg tror derfor godt den kan holde til et par måneder med Krølfisen

Vi er generelt ikke så glade for Peter Plys herhjemme, og havde svoret at den gule bjørn ikke skulle ind i vores hjem, hvis det var ting vi købte selv. Nu har vi fået denne sengerand af min veninde, og den er som skabt til sengen. Det kan bare ikke være anderledes, jeg synes selv det ser SÅ fint ud!

Så ja, her er Krølfisens køje

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Vinker

kitty skriver:

Sengen er kommet hjem! Den er bygget af min oldefar for ca 80 år siden. Den er af bambus og liiidt skrøbelig. India har selvfølgelig allerede lavet udspring over i den fra vores dobbeltseng, og det holdt den til. Jeg tror derfor godt den kan holde til et par måneder med Krølfisen

Vi er generelt ikke så glade for Peter Plys herhjemme, og havde svoret at den gule bjørn ikke skulle ind i vores hjem, hvis det var ting vi købte selv. Nu har vi fået denne sengerand af min veninde, og den er som skabt til sengen. Det kan bare ikke være anderledes, jeg synes selv det ser SÅ fint ud!

Så ja, her er Krølfisens køje

ÅÅåh hvor fint altså. ja nu kan krølfisen godt melde sin ankomst når I har sådan en fin seng stående klar. Jeg ville ihvertfald gerne sove i den (meeeen mig kan den nok ikke holde til, fnis)

Anmeld

28. maj 2011

<3

Så fin! Ih hvor bliver krølfisen glad for den!

Anmeld

28. maj 2011

otlitrom

Vinker skriver:

ÅÅåh hvor fint altså. ja nu kan krølfisen godt melde sin ankomst når I har sådan en fin seng stående klar. Jeg ville ihvertfald gerne sove i den (meeeen mig kan den nok ikke holde til, fnis)

Jeg er bange for dine lange ben ikke kan være i den, søde Vinker!

Jeg synes det er hyggeligt, at det er arvegods.. Jeg ved ikke hvorfor, men det betyder bare et eller andet. Jeg lå selv i den for 26 år siden Jeg tør ikke prøve den idag

Anmeld

28. maj 2011

otlitrom

Kirle skriver:

Så fin! Ih hvor bliver krølfisen glad for den!

Om ikke andet, så er jeg glad for den Og nu kan jeg se på den hver dag, til fisen kommer ud. *SUK* Jeg kan sleet ikke vente!

Anmeld

28. maj 2011

Vinker

kitty skriver:

Jeg er bange for dine lange ben ikke kan være i den, søde Vinker!

Jeg synes det er hyggeligt, at det er arvegods.. Jeg ved ikke hvorfor, men det betyder bare et eller andet. Jeg lå selv i den for 26 år siden Jeg tør ikke prøve den idag

Jeg har ellers ikke ret lange ben  meeeen okay.... måske jeg har det når netop vi snakker om denne lille seng ;)

Det er da super hyggeligt med arvegods - specielt når det er noget man selv har brugt som baby. Niklas Emil blev feks. også døbt i den kjole jeg selv er døbt i. Dog blir det næste barn ikke døbt i den - Orker ikke at bøvle med den del af familien for at få fat i kjolen igen, men det er en helt anden historie

Anmeld

28. maj 2011

otlitrom

Vinker skriver:

Jeg har ellers ikke ret lange ben  meeeen okay.... måske jeg har det når netop vi snakker om denne lille seng

Det er da super hyggeligt med arvegods - specielt når det er noget man selv har brugt som baby. Niklas Emil blev feks. også døbt i den kjole jeg selv er døbt i. Dog blir det næste barn ikke døbt i den - Orker ikke at bøvle med den del af familien for at få fat i kjolen igen, men det er en helt anden historie

Jeg håber også på at få familiedåbskjolen, men pga. min mor er det ikke sikkert det kan lade sig gøre. Irriterende at sådanne ting skal sætte en stopper for gode ting!

Anmeld

28. maj 2011

Vinker

kitty skriver:

Jeg håber også på at få familiedåbskjolen, men pga. min mor er det ikke sikkert det kan lade sig gøre. Irriterende at sådanne ting skal sætte en stopper for gode ting!

ja når nu man har en kjole i familien ville det da være skønt at kunne benytte sig af den, men hvis det ender med flere problemer end hvad godt er så er det måske bedst at finde en anden løsning.... For mit vedkommende er det endt ud i at jeg nærmest har fået skyld for at huen til kjolen er forsvundet.... Jeg ved bare med sikkerhed at jeg afleverede den sammen med kjolen eftersom vi slet ikke brugte den hue.... men ja nu magter jeg bare ikke at spørge efter kjolen når vi forhåbentlig snarest får brug for en ;)

Anmeld

28. maj 2011

AnneBJ

Naiii hvor er det fint! Jeg ÆÆLSGER wallstickersne...!

- og faktisk også Peter plys 

Anmeld

28. maj 2011

Sofia

Det ser fint ud!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.