Mit ar "sover"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Isabeau

MoarViborg skriver:

Ejjj.. nu må jeg skuffe dig.. det er desværre både ved kejsersnit og alm. fødsel at man 2. gang kan mærke noget til efterveerne.. men som jeg har skrevet ovenfor, så er det IKKE alle der mærker noget til dem, og af dem der gør, er der nok også mange der overhovedet ikke synes de er slemme!

åhh nej... Håber da i det mindste det bare er en slags menstruationssmertelignende smerter så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Lullaby*

Jeg fik akut kejsersnit for 9 uger siden, og har også en "sovende" fornemmelse fra navlen og ned, men har dog de sidste par uger kunne mærke fremskridt.

Jeg havde meget kraftige efterveer i 5 ½ uge efter fødslen, det var ganske ulidligt

Anmeld

31. maj 2011

Miss T

Jeg har fået to kejsersnit nu, mit ar er nogenlunde, har ikke den sovende fornemmelse mere. Der er præcis 18 mdr.  imellem mine kejsersnit og det sidste blev foretaget for 10,5 måned siden.

Jeg har IKKE haft efterveer, hverken første eller anden gang.!

Anmeld

6. juni 2011

Clisolka

Mettemus skriver:

Hej piger,

For snart fem måneder siden fik jeg PK, og alt forløb fuldstændig planmæssigt. Jeg helede hurtigt og både læge og sygeplejerske roste aret, da jeg fik fjernet klammerne. Det siger sig selv at det blev ved med at være ømt et stykke tid efter, men jeg synes stadig det føles som om huden omkring arret sover - på samme måde som hvis man har ligget på sin arm osv. Jeg kan ikke mærke hvis jeg klør mig på maven næsten helt op til navlen.

Har jeres ar også været sådan og i såfald - hvornår går det over hvis overhovedet?

til jer midt i regnvejret

Mit er også sådan - og det er nu 7 mrd. siden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.