Isabeau skriver:
2 kejsersnit? Planlagte? Jeg fik kejsersnit sidst fordi min datter lå med hovedet ned af og ikke ville vende sig...
Men har valgt at føde "normalt" her med nr. 2, fordi jeg har hørt at man får frygtelige efterveer, jo flere kejsersnit man får...?
Nej ingen af dem var planlagte, men desværre var der høj ligestilling ved begge fødsler (Min jordemoder mener jeg må har et skørt bækken

, så efter ve-stimulerende og en frygtelig masse GODE veer der ligesom ikke gav noget resultat, ja så blev det kejsersnit.. og fuldstændig samme billede 2. gang! Jeg vil SÅ gerne prøve at opleve en "normal" fødsel, men desværre får jeg slet ikke noget valg hvis vi skal have barn nr. 3, for efter 2 kejsersnit, skal jeg have PKS næste gang 
Efterveerne var meget værre her anden gang - og de fortsatte faktisk til 4 uger efter fødslen, hvilket jeg ikke blev advaret om!
Men på trods af det hele har det nu været en god oplevelse at få begge kejsersnit! Søde læger og jordemødre - og 2 velskabte og helt perfekte piger 
Men held og lykke med din fødsel, håber at du får lov til at opleve en normal fødsel 
Anmeld