NinaSophia skriver:
hej ladies.
jeg fødte for en uge siden, og jeg har rigtig ondt i bunden forsat, jeg fik mange sting og knuder og jeg har stadig meget ondt her 7 dage efter.
Er det normalt? eller burde det stilne af?
jeg kan slet ikke gå rundt og nuller derhjemme i 5 min. uden at det gør så ondt at jeg må lægge mig ned og slapper af, kan ikke sidde op heller ikke engang i sofaen eller bilen. og det er ret problematisk med hende den lille og amning osv.
Jeg skyller med vand efter toiletbesøg osv.
what to do??

Har du ikke fået afvide på hospitalet at det er bedst at du ligger ned så meget du kan i de første par uger? - Ved det er svært med en lille, men det er vigtigt at du lytter til din krop..
Jeg havde en svær bristning (en sphincterruptur) og havde ondt i hvert fald i 1 måned efter fødslen. Det blev bedre og bedre med tiden og smerterne var helt væk da jeg skulle til 8 ugers undersøgelse.
Min kloge SP sagde til mig; "Kamilla, det er fint at du vil ud og handle osv. Du kan sagtens GÅ til Føtex, men du skal jo også hjem igen, og det bliver straks værre" - og hun havde såååå meget ret, men jeg skulle jo lige prøve alligevel..
Anmeld