Pcos spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

WantingBaby2012

BigBabyWish skriver:

Ja for søren da, jeg forstår dig fuldt ud med den tålmodighed ..

Den har man bare lyst til at skide hul i, når man ønsker sig en graviditet så højt! Nu må det snart være jeres tur ...

Jeg synes det lyder som en god idé at I ser tiden an en måned eller to endnu, prøv stadig at bruge ÆL tests og er der endnu ikke held, så tag en evt. snak med lægen omkring det og hvad I evt. kan gøre anderledes.

Ja det er også planen for nu 

Er lige nu på dag 7 i cyklus, så meget kan nå at ske endnu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Filippa & Liva

WantingBaby2011 skriver:

Ja det er også planen for nu 

Er lige nu på dag 7 i cyklus, så meget kan nå at ske endnu 

Krydser rigtig meget fingre for jer!!!

Anmeld

28. maj 2011

Sanse

Jeg ville helt klart ringe til lægen (igen) 

For du har de typiske tegn... og hvis du har insulinresistens eller for mange mandlige kønshormoner er det noget der snildt kan klares med Metformin

Jeg har været på Metformin i ca et år og mine æggestokke har taget synligt imod behandlingen så jeg nu også får æl

Men få du taget de bp... det er hurtigt overstået og så er du mere sikret eller fået lidt mere ro 

Du siger du tester positivt på æl-teste, tester du så også negativt??? for hvis du også tester negativt tror jeg sagtens du kan regne med dem 

Knuser Sanni.

Anmeld

28. maj 2011

WantingBaby2012

Sanse skriver:

Jeg ville helt klart ringe til lægen (igen) 

For du har de typiske tegn... og hvis du har insulinresistens eller for mange mandlige kønshormoner er det noget der snildt kan klares med Metformin

Jeg har været på Metformin i ca et år og mine æggestokke har taget synligt imod behandlingen så jeg nu også får æl

Men få du taget de bp... det er hurtigt overstået og så er du mere sikret eller fået lidt mere ro 

Du siger du tester positivt på æl-teste, tester du så også negativt??? for hvis du også tester negativt tror jeg sagtens du kan regne med dem 

Knuser Sanni.

Jeg har bestemt mig for, lige at give det 1-2 forsøg mere, men hvis der stadig intet er sket efter det, så ringer jeg til lægen 

Men ja, jeg tester også negativt... Så forhåbentlig kan jeg regne med testene... Men man hører jo så meget forskelligt.. 

Anmeld

28. maj 2011

frk-stoltze

Søde har du præcis på samme måde som dig og jeg har også sagt, nu giver vi den lige et par måneder mere og så ser vi

Min læge er meget smilende omkring at vi prøver hjemme ved os, så det virker til hun forstår mig/os.

jeg for os.

Anmeld

28. maj 2011

WantingBaby2012

frk-stoltze skriver:

Søde har du præcis på samme måde som dig og jeg har også sagt, nu giver vi den lige et par måneder mere og så ser vi

Min læge er meget smilende omkring at vi prøver hjemme ved os, så det virker til hun forstår mig/os.

jeg for os.

Det er dejligt med en forstående læge... Men når man hører om tilfælde, hvor lægen bare behandler folk som l o r t, så er det sku kun til at ryste på hovedet af  De er jo til for at hjælpe en.  

Min læge smilede også til mig, og sagde at det var en dejlig ting. Selvom jeg "kun" runder 21 i år og kæresten er 23, så har vi været sammen i 7 år! Mange er faktisk rigtig forstående for, at vi gerne vil forøge familien, fordi vi begge bare er så skråsikre på, at det skal være os resten af livet.  Og hvorfor så ikke være unge med sine børn? 

Anmeld

28. maj 2011

frk-stoltze

Jeg skiftede læge da vi flyttede sammen og har ikke gjord noget så godt længe, HUN er godt nok go

Og ja det er også dejligt når ens omgangskreds forstår hvad det er man går og tumler lidt med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.