frk-stoltze skriver:
Jeg smed også mine p-piller i November, men der er heller ikk sket noget, men det kan jo godt tage helt op til et år før pillerne er helt ude af kroppen. F.eks. er jeg først begyndt at få rigtige symptomer på æl og mens nu her, så jeg tror først mine piller er ved at være ude af kroppen nu. 
jo flere sygdoms symptomer jeg læser på, jo flere sygdomme tror jeg at jeg har, men hver gang jeg får tjekket noget er jeg helt "normal" faktisk lidt pinligt
hehe
Tror du ikk du skal se tiden an??
Hehe, det kender jeg alt for godt 
Egentlig burde man forbyde sig selv, at sidde og søge efter ting der kunne være galt, for det ender altid med at man bliver vildt nervøs for at man er "syg" og når man så kommer til lægen, så er der ingenting.
Men ja, når man bare ønsker sig det her barn SÅ højt, så kan det bare ikke gå for hurtigt.
Og ½ år er bare lang tid synes jeg... Især når man hører om folk, som smider p-pillerne og vupti 1-2 mdr efter er de gravide...
Og jeg har sikkert heller ikke PCOS, men man kan bare ikke lade være med at tænke, mdr efter mdr, hvorfor man ikke er blevet gravid, trods positive ÆL-teste, det rigtige udflåd osv.

Anmeld