Lækkert pigetøj str 80 - udsalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
14. august 2011

Maja_4000

Årh .. Kæresten slår mig ihjel
Hmm .. Kan jeg lige tænke over det til i morgen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Lunae

Årh .. Kæresten slår mig ihjel
Hmm .. Kan jeg lige tænke over det til i morgen ?

ja selvfølgelig. Det er også mange penge på en gang, men jeg kan virkelig ikke gå længere ned. Dragtene koster jo 180 kr stk og de forskellige bodyes ligger også på ca 150 kr.

Jeg sælger kun fordi Camille har alt alt alt for meget tøj og jeg håber da på at andre kan få lidt gavn af det, i stedet for at det ligger her og samler støv!

Nypris på det hele ligger omkring 1400 kr, så det er halv pris

Anmeld

14. august 2011

Maja_4000

Lunae skriver:

ja selvfølgelig. Det er også mange penge på en gang, men jeg kan virkelig ikke gå længere ned. Dragtene koster jo 180 kr stk og de forskellige bodyes ligger også på ca 150 kr.

Jeg sælger kun fordi Camille har alt alt alt for meget tøj og jeg håber da på at andre kan få lidt gavn af det, i stedet for at det ligger her og samler støv!

Nypris på det hele ligger omkring 1400 kr, så det er halv pris

Ja , ved godt det er dyrt :b
Vender tilbage i morgen .. Citér mig lige , hvis du ikke har hørt noget i morgen aften

Anmeld

14. august 2011

Lunae

Maja_4000 skriver:

Ja , ved godt det er dyrt :b
Vender tilbage i morgen .. Citér mig lige , hvis du ikke har hørt noget i morgen aften

Ja, faktisk ret vildt for så lidt stof men ja, jeg citere dig

Anmeld

15. august 2011

Maja_4000

Lunae skriver:

Ja, faktisk ret vildt for så lidt stof men ja, jeg citere dig

Ja , de er sindssyge

Jeg skal lige høre .. De der Holly's bodys er de små i størrelsen ? Har nemlig selv nogle som faktisk er MEGET mindre end andre mærker i den størrelse :b

Anmeld

15. august 2011

Lunae

Maja_4000 skriver:

Ja , de er sindssyge

Jeg skal lige høre .. De der Holly's bodys er de små i størrelsen ? Har nemlig selv nogle som faktisk er MEGET mindre end andre mærker i den størrelse :b

Jeg synes faktisk dEt svinger meget! Jeg kan lige måle dem i forhold til Hummel bodyen

Anmeld

15. august 2011

Maja_4000

Lunae skriver:

Jeg synes faktisk dEt svinger meget! Jeg kan lige måle dem i forhold til Hummel bodyen

Det er bare underligt at det kan svinge så meget , når det er samme mærke
Okay (:

Anmeld

15. august 2011

Lunae

Maja_4000 skriver:

Det er bare underligt at det kan svinge så meget , når det er samme mærke
Okay (:

Ja, det er mega mærkeligt! Jeg købte en body til camille i str 68 og den er vildt stor! Den passer hun stadig

Anmeld

15. august 2011

Maja_4000

Lunae skriver:

Ja, det er mega mærkeligt! Jeg købte en body til camille i str 68 og den er vildt stor! Den passer hun stadig

Det er bare vildt irriterende ! Jeg havde købt en del da jeg var gravid , og pakket det ned i størrelser .. Da så Caroline kom op i den størrelse , var lortet for småt ! :/

Anmeld

15. august 2011

Lunae

Maja_4000 skriver:

Det er bare vildt irriterende ! Jeg havde købt en del da jeg var gravid , og pakket det ned i størrelser .. Da så Caroline kom op i den størrelse , var lortet for småt ! :/

jeg har lige holdt hummel op med hollys og de er lige store, så jeg tror at disse er meget alderssvarende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.