Lækkert pigetøj str 80 - udsalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. august 2011

Maja_4000

Lunae skriver:

Det er bare helt ok -hvis jeg når det kommer der også mere tøj ind i aften! Du kan bare sende mig en pb med adresse, så sender jeg konto oplysninger!

Det når du

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Maja_4000

Havde du mere i 80 ?
Det haster ikke , hun kan stadig passe 74 .. Det ville bare være dumt at skulle betale 2 x porto , hvis du har mere , som jeg ikke kan leve uden Hehe

Anmeld

14. august 2011

Lunae

Maja_4000 skriver:

Havde du mere i 80 ?
Det haster ikke , hun kan stadig passe 74 .. Det ville bare være dumt at skulle betale 2 x porto , hvis du har mere , som jeg ikke kan leve uden Hehe

Du har jo ret! Jeg skal se om jeg lige kan få det ordnet nu! De sidste par dage, har været lidt presset

Anmeld

14. august 2011

Maja_4000

Lunae skriver:

Du har jo ret! Jeg skal se om jeg lige kan få det ordnet nu! De sidste par dage, har været lidt presset

Hehe .. Okay

Anmeld

14. august 2011

Lunae

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Okay

så er der nye billeder! jeg har fjernet billeder af de ting, som du allerede har bestilt

Anmeld

14. august 2011

Maja_4000

Lunae skriver:

så er der nye billeder! jeg har fjernet billeder af de ting, som du allerede har bestilt

Åh nej ! Det bliver dyrt jo

Hvad skal du have for alle heldragtene , hummel-bodys og de 3 t-shirts med tekst ? :b

Anmeld

14. august 2011

Lunae

Maja_4000 skriver:

Åh nej ! Det bliver dyrt jo

Hvad skal du have for alle heldragtene , hummel-bodys og de 3 t-shirts med tekst ? :b

kan du ikke lige nævne hvilke dragte du mener? er det også køredragtene? jeg kan se, at jeg har lagt et billede forkert ind. Den stribede hummel body er en 86, men altså stadig til salg, hvis du er interesseret

Anmeld

14. august 2011

Maja_4000

Lunae skriver:

kan du ikke lige nævne hvilke dragte du mener? er det også køredragtene? jeg kan se, at jeg har lagt et billede forkert ind. Den stribede hummel body er en 86, men altså stadig til salg, hvis du er interesseret

Dem med lange ærmer og ben .. Og ikke køredragte :b
Jamen hun kommer jo nok også op i 86 engang

Anmeld

14. august 2011

Lunae

Maja_4000 skriver:

Puha. Altså tøjet er jo ikke brugt, men kun vasket. Der er en enkelt af dragterne, som er brugt få gange, men ellers er det hele nyt. Jeg tænker 650 kr inkl porto for det hele.

altså:

5 langærmet bodyes.
3 t-shirts
1 bluse
5 heldragte

Det er under 50 kr pr del.

Anmeld

14. august 2011

Lunae

Maja_4000 skriver:

jeg fandt lige en dragt mere, hvis du er interesseret. Det er en pink IdaT med giraffer, magen til den langærmede body, som der er billede af.

700 kr, så er det dit!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.