Den smerte :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

merle2010

Anonym skriver:

Tak for dit indlæg

Hvor ØV at manden ikke vil.. Men mon ikke det kommer

jo mon ikke det kommer en dag men alligevel er det svært at vente, og jeg har som sagt allerede en i forvejen.. så kan udemærket forstå hvordan det må være i din situation.. puha...

vi må jo støtte hinanden så godt vi kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Det jeg mente med manden ikke vidste hvordan det var, det var min egen kæreste jeg hentød til. Selvom jeg godt kan se nu at jeg fik det skrevet ret meget generaliserende..

Har ingen veninder jeg kan snakke med det om.. Dem jeg har siger ; Nåå ja, det kommer sku nok.. Eller kommer med en masse tips om at ligge med rumpen i vejret osv osv.. Og det kan jeg ærligt talt ikke bruge til en skid (sorry to say)

Det jeg mest har brug for når jeg snakker om det er faktisk bare støtte og et kram.. Så er helt holdt op med at snakke med nogen om det... Og når jeg snakker med kæresten kommer den der.. Det kommer når det kommer og ikke før.. Mmm ja.. Muligvis..

Er ked af at høre om din SA

Du kan i hvert fald få et par af mig!

Ja, nuuurh på den måde  Føler mig ikke slov overhoved 

Nå ja, og spise æg. Spise chokolade, og så var den der i første omgang

Anmeld

27. maj 2011

-Sigrid-

-Sigrid- skriver:

Ikke for at give dig råd, bare et sjovt tilfælde :i

Anmeld

27. maj 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Taak det varmer altid med et kram, uanset om det er Irl eller cyperkram

Uhhh, æg og chokolade. Jeg elsker begge dele (måske bare ikke lige sammen..) -Eller jo.. Så skulle det da lige været et chokolade-æg

Anmeld

27. maj 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Taak det varmer altid med et kram, uanset om det er Irl eller cyperkram

Uhhh, æg og chokolade. Jeg elsker begge dele (måske bare ikke lige sammen..) -Eller jo.. Så skulle det da lige været et chokolade-æg

Nemlig

Tror det er de færreste der gør det oO Tror du er en måned for sent, og tror heller ikke du har lyst til at vente et år 

Det er en selvopfundet teori der gør det okay for min samvittighed at spise chokolade... I chokolade er der stoffer, der for en kvinde frigiver de samme hormoner som i en orgasme... Rite  

Så, jeg spise chokolade i en uge inden vi havde sex (wow, jeg fik spist meget chokolade), for ligesom at være sikker på at jeg havde hormonerne der...

Jeg ved godt at grunden til at orgasme er godt er fordi så bliver ægget døbbet i mandens base. Men det retfærdiggjorde det over for mig selv, og hey, har en 6 uger gammel spire nu, halvanden centimeter lang <3

Sorry, ikke for at tvære i noget, opdagede først graviditeten for 2 uger siden, idag ( &nbsp

Så, er begyndt at blive sulten, så burde nok gå i seng nu. Skriv privat hvis du har lyst til et kram engang 

Godnat 

Anmeld

27. maj 2011

-Sigrid-

-Sigrid- skriver:

Nemlig

Tror det er de færreste der gør det oO Tror du er en måned for sent, og tror heller ikke du har lyst til at vente et år 

Det er en selvopfundet teori der gør det okay for min samvittighed at spise chokolade... I chokolade er der stoffer, der for en kvinde frigiver de samme hormoner som i en orgasme... Rite  

Så, jeg spise chokolade i en uge inden vi havde sex (wow, jeg fik spist meget chokolade), for ligesom at være sikker på at jeg havde hormonerne der...

Jeg ved godt at grunden til at orgasme er godt er fordi så bliver ægget døbbet i mandens base. Men det retfærdiggjorde det over for mig selv, og hey, har en 6 uger gammel spire nu, halvanden centimeter lang <3

Sorry, ikke for at tvære i noget, opdagede først graviditeten for 2 uger siden, idag ( &nbsp

Så, er begyndt at blive sulten, så burde nok gå i seng nu. Skriv privat hvis du har lyst til et kram engang 

Godnat 

&nbsp;

Anmeld

27. maj 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Nemlig

Godnat 

Tjaa det lyder meget logisk

Tillykke med graviditeten

Du må sove godt

Anmeld

27. maj 2011

Fenja09

Anonym skriver:

Puha 3 år Men dejligt du venter dig nu

Jamen min kæreste er blevet tjekket og han fejler intet Men da det var min tur til at blive tjekket fik jeg.. Ja kolde fødder tror jeg.. Er SÅ bange for at få afvide at der er noget galt med mig, eller at vi bliver ''uforklarligt barnløse''... Så indtil videre vil jeg egentlig hellere leve i uvished. Er simpelthen ikke ''klar'' til at begynde i evt. behandling.. Ved ikke om det lyder underligt, eller forkert?

Jeg forstår dig skam udmærket - hverken min kæreste eller jeg blev undersøgt, men havde planer om at få det gjort i 2011 og så fandt jeg ud af i Januar at jeg var gravid. Så det var rigtig dejligt. Synes du skal lave en aftale med dig selv om at inden for så og så lang tid, hvis der ikke er sket noget, vil du blive undersøgt. Det er dejligt at få vished, selvom svaret måske ikke er det man ønsker.

Det er heller ikke sikkert at du fejler noget, men ligesom jeg, bare er lang tid om at få gevinst. Det psykiske spiller også en stor rolle og jeg er sikker på at det hjælper at ligge det hele lidt på afstand, hvis man konstant tænker på, hvorfor man ikke opnår de to gyldne streger.

/Fenja

Anmeld

27. maj 2011

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Jeg forstår dig skam udmærket - hverken min kæreste eller jeg blev undersøgt, men havde planer om at få det gjort i 2011 og så fandt jeg ud af i Januar at jeg var gravid. Så det var rigtig dejligt. Synes du skal lave en aftale med dig selv om at inden for så og så lang tid, hvis der ikke er sket noget, vil du blive undersøgt. Det er dejligt at få vished, selvom svaret måske ikke er det man ønsker.

Det er heller ikke sikkert at du fejler noget, men ligesom jeg, bare er lang tid om at få gevinst. Det psykiske spiller også en stor rolle og jeg er sikker på at det hjælper at ligge det hele lidt på afstand, hvis man konstant tænker på, hvorfor man ikke opnår de to gyldne streger.

/Fenja

Ja det tror jeg også ville være en idé.. For man kan jo ikke undgå at undre sig over om det er en selv der er skyld i at der ikke sker noget..

Syntes bare det er svært at ligge det fra sig. Altså jeg prøver at undgå at tænke på det, meeen når jeg kommer hen mod tiden for mens så kører tankerne bare derudaf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.