Først og fremmest STORT kram til dig 
Jeg ved præcis hvordan du har det. 
Jeg har levet med bulimi siden jeg var 14 (er i dag 28)... Jeg har heller aldrig rigtig kunne finde mig selv. Jeg anerkendte dog først jeg havde et problem, jeg ikke kunne håndtere selv, da jeg var først i tyverne.
Jeg fik dengang hjælp og fik det bedre. Men for 4 år siden var jeg ude for et overfald, som resulterede i at jeg igen røg tilbage i tristheden og depression.
Jeg har valgt at tage én dag ad gangen og fokuserer på de mindre ting og glæder i livet og de ting jeg kan, fremfor dem jeg ikke formår.
Jeg har også været så træt af, at skulle leve i en konstant tristhed.... hvorfor kan jeg ikke bare være glad? hvorfor mig? hvorfor overhovedet blive ved med at kæmpe, når man ikke synes man kommer nogen vegne? Det er spørgsmål jeg ofte stillede mig selv... Ved ik om du kender det?
Jeg har også på et tidspunkt følt mig (føler mig til tider stadig) "godt tilpas" i tristheden og det var svært at bryde ud. Jeg tror problemet er, at man har levet for længe i den tristhed og det bliver det man kender. Derfor er det trygt og det bliver meget svært at komme ud af det igen. Det tager lang tid og det er overvældende, for man ved ikke hvad der venter på den anden side. Jeg ved der venter mig en lang kamp, men jeg har fundet ud af, at det ikke er så farligt at være glad. Desværre kan man ha en tildens til at hoppe tilbage i de trygge rammer (tristheden), når det hele bliver for uoverskueligt... men jeg har fået håb nu. Det håber jeg også du kan få 
Ønsker dig de bedste øjeblikke i livet - at du kan se dem og er i stand til at tage imod dem. 
Anmeld