Når ægget sætter sig fast..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Maalene

Anonym skriver:

Det lyder ikke så rart med den MA, men rart at i har kunne blive gravide så hurtigt igen og at al ting går godt med hende i hendes hule

Ja tålmodigheden er svær at have.. Men vi  alt hvad vi kan for at den snart er der

De der test er bare mit værste mareridt.. Men det bunder nok i at jeg kun kender til de negative

Ja, det var rigtig dejligt - synes de 3 måneder føltes som en EVIGHED, men gik jo faktisk heldigvis rigtig hurtigt i forhold til mange andre, så kan jeg jo kun prise mig lykkelig for nu

Åhh, det kan jeg virkelig godt forstå... Men det er jo meget normalt, at der faktisk går et halvt år inden det lykkes, så nu må den altså være der for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Ja, det var rigtig dejligt - synes de 3 måneder føltes som en EVIGHED, men gik jo faktisk heldigvis rigtig hurtigt i forhold til mange andre, så kan jeg jo kun prise mig lykkelig for nu

Åhh, det kan jeg virkelig godt forstå... Men det er jo meget normalt, at der faktisk går et halvt år inden det lykkes, så nu må den altså være der for jer

Tak søde..

Jeg må teste om en lille uges tid, og opdatere

Anmeld

26. maj 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Det var godt nok en masse timers søvn Er du så studerende el går du hjemme? Dejligt at have tid til at kunne nyde den og tag det som det kommer

Hvad er din ynglings is? Tror her er det en Københavner stang, og nu har jeg lyst til is.. hmm.. 

Begynder på gym efter sommerferien, og tror ikke jeg kunne være vågen længe nok lige nu til at følge med i undervisningen :i

Ja, og faderen har læseferie, så bliver serviceret

De der trekantede is, især den med cola... Og den med fløde indeni og gult overtræk udenom <3

Er du gravid, eller håber du på det

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Begynder på gym efter sommerferien, og tror ikke jeg kunne være vågen længe nok lige nu til at følge med i undervisningen :i

Ja, og faderen har læseferie, så bliver serviceret

De der trekantede is, især den med cola... Og den med fløde indeni og gult overtræk udenom <3

Er du gravid, eller håber du på det

Jeg er ikke gravid, men har haft sådan en forfærdelig niven "foran".. Har aldrig prøvet det før, og tænkte jeg lige må høre om det stemmer over ens med når ægget sætter sig fast, for rent dato mæssigt passer det nemlig.. Men man kan aldrig vide.. Nu må vi se, efter 8 mdr måtte den gerne snart være der

De der trekanter er min mands ynglings dog skal det være den grønne med vindruer..

Anmeld

26. maj 2011

Maalene

Anonym skriver:

Tak søde..

Jeg må teste om en lille uges tid, og opdatere

Glæder mig til en update (og forhåbentlig en afsløring)

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Glæder mig til en update (og forhåbentlig en afsløring)

Will come  

Og en afsløring hvis den er positiv

Anmeld

26. maj 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Jeg er ikke gravid, men har haft sådan en forfærdelig niven "foran".. Har aldrig prøvet det før, og tænkte jeg lige må høre om det stemmer over ens med når ægget sætter sig fast, for rent dato mæssigt passer det nemlig.. Men man kan aldrig vide.. Nu må vi se, efter 8 mdr måtte den gerne snart være der

De der trekanter er min mands ynglings dog skal det være den grønne med vindruer..

Også et af mine første tegn - sammen med brysterne

Du har en klog mand, min nummer 2

Anmeld

26. maj 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

den er der...

Nu er det da også Jeres tur 

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Også et af mine første tegn - sammen med brysterne

Du har en klog mand, min nummer 2

Haha.. Det skal jeg sige til ham 

Jamen så vil jeg begynde med at alt hvad jeg kan for den er der denne gang.. Som du siger, nu må den gerne være der 

Anmeld

26. maj 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Haha.. Det skal jeg sige til ham 

Jamen så vil jeg begynde med at alt hvad jeg kan for den er der denne gang.. Som du siger, nu må den gerne være der 

Så får du lige lidt baby-støv herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.