Når ægget sætter sig fast..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Tilgiv mig spørgsmålet er sikkert blevet stillet før.. But here it goes..:

-Når ægget sætter sig fast og det gør ondt, hvor gør det ondt? højre, venstre side el midt for?

-Hvor ondt gør det?

Håber i kan hjælpe mig.. 

Jeg kunne ikke mærke babyen før 6+1 - overhoved Mærkede ikke ÆL, eller havde en pletblødning. 

Når livmoderen arbejder er det midtfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jeg kunne ikke mærke babyen før 6+1 - overhoved Mærkede ikke ÆL, eller havde en pletblødning. 

Når livmoderen arbejder er det midtfor

Takker.. 

Dejligt at høre at det er midt for, for det er der det niver og romstrer.. 

Hvor er du heldig at du intet har kunne mærke.. Hvordan med kvalme og sådan er det kommet efterfølgende? 

Anmeld

26. maj 2011

Maalene

Anonym skriver:

Hvis jeg må spørge, hvor lang tid efter testet du positivt? Og hvornår man besgynder at kunne mærke de forskellige symptomer?

Det må være skønt at skulle have en lille en Ved i om det bliver en pige el dreng?

Det kan du tro

Testede en uge efter "ægget satte sig fast" - og der var den meget meget svag positiv, testede så igen 2 dage efter, og der var der ingen tvivl længere

Ja, vi venter os en lille prinsesse - kan slet ikke vente

Har I prøvet i lang tid? Håber virkelig den er der for jer

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Det kan du tro

Testede en uge efter "ægget satte sig fast" - og der var den meget meget svag positiv, testede så igen 2 dage efter, og der var der ingen tvivl længere

Ja, vi venter os en lille prinsesse - kan slet ikke vente

Har I prøvet i lang tid? Håber virkelig den er der for jer

Hvor dejligt.. Stort tillykke med hende

Ja vi har prøvet i 8 mdr.. Så nu må den gerne snart være der.. Man kan blive helt utålmodig Hvor lang tid gik der med jer? 

Så ved jeg hvad jeg skal om en lille uges tid.. Test..test...test.. 

Anmeld

26. maj 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Takker.. 

Dejligt at høre at det er midt for, for det er der det niver og romstrer.. 

Hvor er du heldig at du intet har kunne mærke.. Hvordan med kvalme og sådan er det kommet efterfølgende? 

Ja, meget - især om aftenen oO

Tja, mine bryster... Vidste ikke der fandtes den slags smerter. Hovedpine føltes som tømmermænd (har jeg hørt - har ikke prøvet hovedpine-tømmermænd), varme/kulde, ingen appetit, humørsvingning og en lille smugle kvalme, kun den første halve time efter jeg er vågnet og den sidste inden jeg sover - men har ikke kastet op

Og mega lyst til iiiiiiis!

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Ja, meget - især om aftenen oO

Tja, mine bryster... Vidste ikke der fandtes den slags smerter. Hovedpine føltes som tømmermænd (har jeg hørt - har ikke prøvet hovedpine-tømmermænd), varme/kulde, ingen appetit, humørsvingning og en lille smugle kvalme, kun den første halve time efter jeg er vågnet og den sidste inden jeg sover - men har ikke kastet op

Og mega lyst til iiiiiiis!

Uhaaa sikke en masse der er kommet efterfølgende.. 
Håber du kan overkomme det hele..
Og dejligt du ikke kaster op, for nøj hvor må man da blive træt af det tænker jeg

Og så kan det ikke være et bedre tidspunkt at have lyst til is end sommertiden..

Jeg håber du får en dejlig graviditet

herfra 

Anmeld

26. maj 2011

Maalene

Anonym skriver:

Hvor dejligt.. Stort tillykke med hende

Ja vi har prøvet i 8 mdr.. Så nu må den gerne snart være der.. Man kan blive helt utålmodig Hvor lang tid gik der med jer? 

Så ved jeg hvad jeg skal om en lille uges tid.. Test..test...test.. 

Uhh, så kan jeg godt forstå I er ved at være lidt utålmodige - mon ikke heldet er med jer denne gang?

Jamen første gang blev vi faktisk gravide i første hug - endte så desværre i en MA - og så tog det 3 mdr. før vi blev gravide igen, men nu ser alting også ud til at forløbe som det skal

Uhh ja - så skal der testes - hukser ALT for tydeligt, hvordan det var

Anmeld

26. maj 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Uhaaa sikke en masse der er kommet efterfølgende.. 
Håber du kan overkomme det hele..
Og dejligt du ikke kaster op, for nøj hvor må man da blive træt af det tænker jeg

Og så kan det ikke være et bedre tidspunkt at have lyst til is end sommertiden..

Jeg håber du får en dejlig graviditet

herfra 

Det kommer ikke på samme tid noget af det, så nyder min graviditet

Sagde du træt? Zzz... Sover fra 12-10, of igen 4-5/6 stykker

Nemlig, har allerede investeret stort

right back at ya

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Maalene skriver:

Uhh, så kan jeg godt forstå I er ved at være lidt utålmodige - mon ikke heldet er med jer denne gang?

Jamen første gang blev vi faktisk gravide i første hug - endte så desværre i en MA - og så tog det 3 mdr. før vi blev gravide igen, men nu ser alting også ud til at forløbe som det skal

Uhh ja - så skal der testes - hukser ALT for tydeligt, hvordan det var

Det lyder ikke så rart med den MA, men rart at i har kunne blive gravide så hurtigt igen og at al ting går godt med hende i hendes hule

Ja tålmodigheden er svær at have.. Men vi  alt hvad vi kan for at den snart er der

De der test er bare mit værste mareridt.. Men det bunder nok i at jeg kun kender til de negative

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Det kommer ikke på samme tid noget af det, så nyder min graviditet

Sagde du træt? Zzz... Sover fra 12-10, of igen 4-5/6 stykker

Nemlig, har allerede investeret stort

right back at ya

Det var godt nok en masse timers søvn Er du så studerende el går du hjemme? Dejligt at have tid til at kunne nyde den og tag det som det kommer

Hvad er din ynglings is? Tror her er det en Københavner stang, og nu har jeg lyst til is.. hmm.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.