Hvad er der i vejen med at være BLEG?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

I gamle dage var det smukt med en lys hud, i dag bruger folk så meget tid på solarie og solbadning. Jeg forstår ikke hvorfor man SKAL være brun? Mange spørger mig: "Hvorfor er du så bleg? skal du ikke have noget sol.." og jeg ELSKER at være lys i huden, jeg er dansker, jeg MÅ gerne! Jeg er så træt i at folk går så meget op i hudfarve, ja jeg er bleg, og jeg vil ikke ændre det. 

Andre "blege" mennesker der får sådan kommentarer? 

*GH* Ej, come on... De er da virkelig for useriøse Sig til dem, at du ikke er til cancer-grill, men hellere vil nyde livet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Camillee

Jeg er også meget lys i huden og har meget svært ved at blive brun,
men det genere mig ikke,  selvom man hver sommer for dumme kommentare.

er tilgengæld sammen med en mand der bliver brun af det mindste sol.
så vi "ser sjove ud" i sommer halvåret  (:

Anmeld

28. december 2011

LilleLene

Anonym skriver:

I gamle dage var det smukt med en lys hud, i dag bruger folk så meget tid på solarie og solbadning. Jeg forstår ikke hvorfor man SKAL være brun? Mange spørger mig: "Hvorfor er du så bleg? skal du ikke have noget sol.." og jeg ELSKER at være lys i huden, jeg er dansker, jeg MÅ gerne! Jeg er så træt i at folk går så meget op i hudfarve, ja jeg er bleg, og jeg vil ikke ændre det. 

Jeg får den KONSTANT !!!!

Jeg kan bare ikke få farve

Anmeld

28. december 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Yes!! Jeg er træt af de kommentarer - jeg plejer gerne at få denne: 

"Åhhh du kommer lige fra melfabrikkern" 

7-9-13 jeg har aldrig været i et solarie, og jeg har ikke tænkt mig at begynde blot for at være brun 

Anmeld

28. december 2011

132319

Jeg gik meget i solarie da jeg var yngre og nu, når jeg ser billeder fra dengang, synes jeg at jeg så frygtelig ud

Det var så tydeligt at det var falsk brun farve og jeg kan slet ikke forstå at jeg ville bruge så mange penge og sætte mit helbred på spil, for at se sådan ud

Jeg kunne aldrig drømme om at sætte mine ben i et solcenter igen. Huden bliver smadret og der er kæmpestor risiko for hudcancer.

Min far fik hudcancer på benet for 6 år siden og det blev heldigvis opdaget i tide, så han er helbredt for det igen men efter den episode er jeg blevet SÅ påpasselig med solen -Jeg går ikke udenfor en dør uden solcreme i hovedet, om sommeren hvor UV indexet er højt.

Så nej, du er ikke alene om at være bleg, jeg er det året rundt

Anmeld

28. december 2011

--pige 87--

godt at høre at der også er andre blege derude der bare er ligeglade med hvad andre sys, jeg tog nemlig også en del sol da jeg var yngre og når man er lys har man altså ikke godt af det, vi er her i norden bare ikke skabt til solbadning (mange af os) og jeg vil hellere leve og være sund og rask end ligge og tage sol bare for en solbrun kulør, det ka være så ligegyldigt.

Ja især efter man har fået barn, så tænker man lidt i andre baner og er ligeglad med sådan noget.

mange kendte er jo også blege og i og med de er forbilleder for mange er det jo ikke helt skidt at være bleg ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.