Det var da vildt så lang og tynd, han egentlig må have været!
Det er Ida jo ikke og har masser af deller osv., så på den måde er jeg egentlig ikke bekymret!
Men derfor skal man jo holde øje alligevel.
Hmm, I giver mig noget at tænke over, tøser!
Det er åbenbart vidt forskelligt, hvor meget de vejede, da I begyndte at give grød...jeg må tage det som det kommer, og når hun begynder at brokke sig, er det nok ved at være tid!
Ja, jeg var også til kontrolvejning med ham ugen efter hvor han så heldigvis havde taget 130 gram på.
Nu kommer SP på mandag hvor han jo er 4 mdr. og 4 dage. Det bliver sjovt at se hvor meget han så er vokset. Jeg prøvede at måle ham igår, men jeg fik ham til 66 cm, og han kan vel ikke krympe 2 cm?? Men min SP er måle-nazist, så hun har 100 procent styr på det og går TOTALT meget op i at det ikke må være på slump osv. så jeg må jo bare vente på hvad hun siger på mandag
Det er sjovt, for jeg synes ikke engang han ser så tynd ud? Min SP sagde heller ikke noget før han blev vejet og hun så hvor lidt han egenligt havde taget på! Altså han er ikke sådan skind og ben! Men nu hvor han så har fået grød i et par uger og der er kommet en ekstra hage og deller på hans lår, så kan vi jo godt se at han har været meget slank!
Anmeld