Carina87 skriver:
Johannes var 4mdr. og 1 dag førte gang (i mandags). Han vejer 6,7 og er 63 lang. Så han er lige gået fra toppen af vægtkurven til under middel på 2 mdr. Derfor skulle han på grød. Det har givet lidt afføringsproblemer, men han virker mere mæt. Er du sikker på, det ikke bare er appetitspring? Hvis du ønsker at amme fuld længere tid, så ville jeg vente med grøden og se om hun ikke selv sætter mælkeproduktionen op. Husk at slappe af og drikke rigeligt vand - siger min sp altid
Hold da op - det var noget af et dyk nedad!
Jeg synes også altid han har været stor, men nu er han mindre end Ida - det lyder da vildt med vægten...
Jeg drikker mega-meget vand og har altid gjort det, så jeg tror ikke, det er det, der mangler. Jeg synes også, jeg slapper meget af
, så det er ikke fordi jeg sveder det hele ud, at der ikke bliver noget til at lave mælk af!

Hvis det er appetitspring har det varet over en uge nu, eller jeg ved snart ikke, hvad jeg selv tror!
Jeg tror, grunden til, at jeg kommer i tvivl, er, at jeg føler mig så tømt om dagen, og at hun bare sutter efter mere, men så alligevel sover hun godt om dagen...

Vi har vejet og målt hende idag, og så vil jeg prøve at følge hendes vægt lidt, for så kan jeg da se det på den måde, om hun får nok...jeg forsøger også at sige til mig selv, at hun trods alt kun er 3 mdr. og 11 dage, så det er måske lidt tidligt, men hun er jo bare så stor...æj, jeg synes, det er svært!!
Måske bekymrer jeg mig også bare for meget!!!
Så længe hun er glad og tilfreds og ikke råber og skriger, så har hun det jo nok godt nok....men så tænker jeg også bare, at hun har aldrig rigtig grædt noget der er noget. Så når hun f.eks. vågner og kalder på mig ligger hun bare og kommer med nogle lyde og lidt smågræderi. Så tænker jeg også, hvad nu hvis hun ikke skælder ud over manglen på mad men bare accepterer tingenes tilstand og begynder at dykke nedaf på vægtkurven lige som Johannes?!!