piadas skriver:
Hold da op - det var noget af et dyk nedad!
Jeg synes også altid han har været stor, men nu er han mindre end Ida - det lyder da vildt med vægten...
Jeg drikker mega-meget vand og har altid gjort det, så jeg tror ikke, det er det, der mangler. Jeg synes også, jeg slapper meget af
, så det er ikke fordi jeg sveder det hele ud, at der ikke bliver noget til at lave mælk af!

Hvis det er appetitspring har det varet over en uge nu, eller jeg ved snart ikke, hvad jeg selv tror!
Jeg tror, grunden til, at jeg kommer i tvivl, er, at jeg føler mig så tømt om dagen, og at hun bare sutter efter mere, men så alligevel sover hun godt om dagen...

Vi har vejet og målt hende idag, og så vil jeg prøve at følge hendes vægt lidt, for så kan jeg da se det på den måde, om hun får nok...jeg forsøger også at sige til mig selv, at hun trods alt kun er 3 mdr. og 11 dage, så det er måske lidt tidligt, men hun er jo bare så stor...æj, jeg synes, det er svært!!
Måske bekymrer jeg mig også bare for meget!!!
Så længe hun er glad og tilfreds og ikke råber og skriger, så har hun det jo nok godt nok....men så tænker jeg også bare, at hun har aldrig rigtig grædt noget der er noget. Så når hun f.eks. vågner og kalder på mig ligger hun bare og kommer med nogle lyde og lidt smågræderi. Så tænker jeg også, hvad nu hvis hun ikke skælder ud over manglen på mad men bare accepterer tingenes tilstand og begynder at dykke nedaf på vægtkurven lige som Johannes?!!
Ja det var et voldsomt dyk! Så det er bare dejligt, at jeg nu har fået grønt lys for grøden. Han er bare helt vild med det, og det er svært at holde igen, når han bare vil have mere og mere. Men jeg vil ikke sætte hans tarme på alt for stort arbejde her i starten, så vi trapper lige så stille op og tilsætter sveskegrød (uden sukker for ikke at vænne ham til det søde, før han har lært at spise kartofler). Han skulle gerne drikke en masse vand bagefter, men han har bare droppet vandet. (Måske fordi der ikke længere er sukker i
) Har lige fået et tip om, at det kan være en god idé at gi vand af snapseglas, da de alm glas er ret voldsomme og svære at styre. Min Sp anbefaler slet slet ikke tudekopper, så det er lige med at regne den ud
Jeg kan virkelig godt forstå du er i tvivl. Men hvis hun holder vægten, virker tilfreds og du gerne vil amme fuldt er det nok en god idé at følge med i vægten. Vildt at hun er større en Johannes nu
Han skal til at passe på. Han er også pludselig blevet den mindste i mødregruppen, hvor han klart var den største før.
Han er nok bare kommet til at tænke på, at han ikke gider ligne sin kvabsede mor, men hellere sin lækre far